Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får jeg spørre deg hvor høy du er og hva du veier. Skjønner du er på slankeren. Men du ser så tynn ut på bilder og bloggen din. Synes du er nydelig som du er. Hva er det du ikke er fornøyd med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for kjempekoselig innlegg, og nå minnet du meg på at jeg ikke har skrevet på slanketråden denne uken:-O

Jeg er 163 cm og veier 57,2 kg:-p Jeg vet at jeg ikke er stor, men jeg er vant med, og føler meg bedre med noen kilo mindre. Før jul veide jeg 64,4 kg og for min kropp var det for mye.

Målet mitt er 55 kg før 1. juni, og det er passe for meg.

Da jeg møtte kjæresten min var jeg 50 kg. Da syns jeg at jeg var fin, men jeg ser i ettertid at jeg var for tynn da, og det sier han også. Men nesten 15 kg mer enn det, var ikke til å leve med for min del.

Skrevet

Å nå ble jeg spent. Hadde vært moro å titte. Hva er link til bloggen din?

Er selv 167 cm og har en trivselsvekt på 60 kg som jeg dessverre er laaaangt unna for tiden :-(

Skrevet

Å så fin du er! Du ser ut til å være en sprudlende jente full av energi. Takk for titten :-)

Skrevet

Åh tusen takk Cala, det var kjempekoselig å høre!! :-)

God påske!!

Skrevet

Ikke for å være hønemor. Men ikke gå ned mer enn til 55kg. Du er jo så flott nå. Men jeg vet at det å ha trivselvekt betyr mest. Men jeg og synes jeg var fin med mine 53kg og 1.70. høy engang. Men i dag ser jeg syk ut på bildene. Nå trives jeg med mine 60kg. Selv om 58 er min trivselvekt blir jeg så markert i ansiktet. Har innsett at det ikke er fint.

Skrevet

Jeg syns du er søt, jeg:-) Målet mitt er som sagt 55 kg, og jeg kommer til å holde meg der:-) Men jeg har ikke gjort noe annet enn å endre kosthold og trene litt, noe jeg ikke har gjort før. Jeg slanker meg ikke i den forstand at jeg aldri spiser/drikker shaker o.l. Så alt er jo gjort på riktig måte, og om jeg skulle gå ned litt mer, kan jeg på en måte ikke hjelpe for det.

Men jeg tror ikke det blir noe problem;-) Men jeg tenker sånn at 55 kg er greit, og jeg skal tillate meg selv å skeie ut i helgene o.l. uten å få dårlig samvittighet. Tror jeg vil klare å trives sånn noenlunde med kroppen min på 55 kg.

Skrevet

Hei du monajenten:)

Litt utenfor temaet dette her:

Ser du er fra Bergen og ELSKER musikk... Da har vi to mye til felles, har drevet mye på med musikk, og elsker å synge:)

Hvilke type musikk liker du best? Her går det for det meste i pop, RnB, men er også en stor fan av mange gamle låter, da spesielt ballader:)

Spiller også litt gitar for moro skyld, og har tidligere skrevet en del låter:)

Skrevet

Monajenten... Du ER passelig.

Jeg veier mer enn deg, og jeg er spiseforstyrret!

Håper bare du har kontroll på det.... =/

Skrevet

Jeg må bare si meg enig i at du ser kjempeslank og fin ut på de siste bildene der! Forresten så var jeg også en av dem som leste bloggen din, men som sjelden eller aldri kommenterte på innleggene. Det skal jeg begynne med dersom du begynner å blogge igjen :-)

Skrevet

Måtte sjekke ut bildet av rein nysgjerighet.. og du er NYDELIG!! Utrolig pen med langt, rødt hår :)

Skrevet

Hei Lykkelig mamma:-)

Så moro!! Jeg er i grunnen glad i veldig masse forskjellig når det gjelder musikk, det eneste jeg helt fint kan klare meg uten er techno:-)

Jeg spiller også gitar, og har skrevet låter siden jeg var 8-9 år:-) Er du fra Bergen du også? Kanskje vi kunne hatt en spillkveld en gang:-)

Skrevet

Kjære Ina, takk for at du bryr deg om meg:-)

Jeg vet hvordan du har det, jeg har selv hatt spiseforstyrrelser (anorektisk bulimi som legen min kalte det.) Jeg skjønner at du blir bekymret, man blir det når det gjelder alle andre enn seg selv.

Men jeg kan love deg at jeg har full kontroll. For første gang i livet mitt bestemte jeg meg for å klare dette på den riktige måten. Jeg har klart å gå ned 7 kg på en uke jeg, hvordan skjønner jeg ikke, når jeg tenker på det i etterkant. Men som du også vet, så går man like fort opp igjen med en gang man slutter å spy.

Denne gangen har jeg klart å fokusere på at det spiller ingen rolle hvor fort eller sakte jeg går ned, så lenge det blir gjort riktig. Jeg har endret kosthold totalt, spiser generelt mye sunnere og mye mer grønt. Jeg har også begynt å trene litt. Og jeg føler meg så bra!

Jeg pratet med mamma her en dag, som jo syns at jeg har blitt litt for tynn. Men hun sa til meg at jeg så så frisk ut, sprudlende og fornøyd, i motsetning til de andre gangene jeg har gått ned i vekt. Da har jeg vært en grå mus uten livsgnist.

Jeg tenker mye på deg, og jeg kjenner så godt til dine følelser. Jeg håper av hele mitt hjerte at du en dag vil bli frisk.

Spiseforstyrrelser er noe som alltid vil være der, jeg tror ikke at jeg noensinne kommer til å bli kvitt de fæle tankene. Men nå VET jeg at det faktisk går an å gå ned i vekt på en sunn måte. Før trodde jeg rett og slett ikke at det var mulig.

Klem

Skrevet

RødRev: Tusen takk, det var veldig koselig å høre:-)

MammaogMatilde: Så kjekt at du leste bloggen:-) Vet ikke om jeg kommer til å begynne igjen, jeg føler meg like uinteressant som de fleste syns at jeg er, hehe;-) Men hvis det skjer noe spennende, skal jeg vurdere det:-)

Skrevet

Det må vi gjøre;-)

Er så giret å å begynne med musikk igjen, har tidligere deltatt på diverse opptredener og konkurranser, og savner det veldig....:) Begynte vel med musikk da jeg var rundt 10 år, hadde min første opptreden rundt 12-13 års alderen:)

Er nå et par år siden jeg skrev låter, har vært mye som har skjedd i livet mitt de siste årene på både godt og vondt som har gjort slik at jeg ikke har fått "inn" noe i hodet hvis du skjønner...:/ Men har et håp om at en dag blir jeg inspirert igjen, slik at jeg kan skrive låter som bare det:)

Er helt enig med deg at techno kan jeg klare meg helt uten! Er ikke musikk i mine ører..Men liker ellers det meste:)

Hvor i Bergen holder du til? Jeg holder til i Åsane:)

Klem til deg fra meg:)

Skrevet

Jeg savner det jeg også. Den følelsen av å stå på en scene og bare synge....sukk, får frysninger av tanken:-)

Jeg bor i Fana, men det trenger ikke være noe hindring;-)

Jeg er med på øl og jammekveld:-D

Skrevet

Hehe;-) Jeg også.. er noe eget å stå på scenen og synge ut alle følelsene dine....:)

Men en jammekveld må vi få til!=)

Send meg en PM for mail og tlf du;-) Har tidligere prøvd å sende PM til deg, men er fullt i innboksen din....:)

Har du forresten noen demoer som jeg kunne ha fått hørt? Jeg har en sang, som jeg kun har vært med på å skrive et vers da( var i et tidligere band jeg var med i), men den ligger kun på itunes på pc min, er usikker om det går an å sende den til deg?:) Men kan jo prøve:)

Skrevet

På nrk.no/urort ligger det noen sanger hvis du søker på Monajenten. Det er dårlig kvalitet men det beste jeg har.

Skal sende pm:-)

Skrevet

Det går forresten ikke an å sende pm til deg:-O

Skrevet

Hva? jeg har ikke full innboks jo! hmm.. Mailen min er iallefall:

[email protected] =) Tlf. nr kan du få på mail:)

Skrevet

Da har jeg sendt deg en mail;-)

Skrevet

Jeg har ikke mottatt noe enda da, men kan sjekke i morra tidlig:) Hopper i køyen nå, så du får ha en fortreffelig kveld videre:)

Nattaklem fra meg:)

Skrevet

Heisann monajenten:)

Jeg hadde ikke mottatt noe mail fra deg, er du sikker på at adressen var riktig? :)

Skriver den på nytt jeg:

[email protected]

Hørte forresten på sangene dine i går på urørt, var veldig bra! Spiller du gitar selv på sangene? Du er da i hvertfall en 10 000 ganger bedre gitarist enn det jeg er ;-P Og sangstemmen din var utrolig nydelig:)

Skrevet

Hei igjen:-) Nå sjekket jeg på mailen min og jeg har sendt til nøyaktig samme adresse som du skrev her:-O

Men kanskje du kan sende til meg da, min adresse er [email protected] :-)

Tusen takk, så koselig at du syns de var fine;-) Jeg spiller gitar selv ja, og syns i grunnen at jeg er skikkelig dårlig på gitar hehehe:-) Langt i fra noe avanserte riff og greier her:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...