Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

18 dager igjen,vært litt roligerer med kynnere siste uka.Så tror ikke frøkna har noe dårlig tid enda:-)

Selv om mora godt kunne tenke seg å bli ferdig nå....hehe:-))

Videoannonse
Annonse
Gjest Mangebarnsmamma *fødeklar*
Skrevet

1 dag til termin:) Prøver å fylle dagene med hyggelige ting, for er litt lei. Slimproppen gikk i natt, den har jeg aldri lagt merke til i mine andre svangerskap:) Ble tøyd og strukket på "overtidskontroll" (pga. menstermin 16. mars) i går. Håper det hjelper, selv om jeg ikke var spesielt moden:) Ha en fin dag, alle:)

Skrevet

20 dager igjen =)

Hvis jeg følger mens terminen så er det bare 12 dager...

Skrevet

13 dager.. Vært roligere med tegn de siste dagene, så nå har jeg satt på ventemoduset igjen.. Håååper på påskebarn, men tror nok ikke det..

Vennina mi har termin idag, men foreløpig ingenting som har skjedd..

Så for hver dag hun ikke føder, jo nærmere føder vi hverandre. Jeg blir nemlig mest sannsynlig satt igang ved termin.. :)

Skrevet

38 dager igjen om ul tremin stemmer og 15 dager om det er menstremin som stemmer!

Skrevet

45 dager igjen:) Ååå jeg gleder meg:)

Skrevet

66 dager igjen til termin..

Skrevet

43 dager igjen her..

Skrevet

8 dager til termin.

Skrevet

5 dager over termin. Nå er det siste sjans for å få en mars-baby! Nå måååå du komme lille jenta mi!

Skrevet

11 dager og pappaen holder på å dø av utålmodighet!! Jeg selv har satt på ventemodusen igjen.. Har ikke hatt noen tegn de siste dagene så er vel bare pent nødt til å vente, vente og vente enda litt til ;o)

Skrevet

6 dager over termin..litt lei,spørs om det ikke blir en aprilspøk dette:-)

Skrevet

19:)

Drømte at vannet mitt gikk i natt, var på et sted med masse folk- men ingen kunne kjøre meg til sykehuset for alle var opptatt med sitt. Så jeg brukte tiden på å pynte meg litt mens jeg ventet på at noen skulle ta hintet... Akk- SÅNN vil jeg ikke ha det. Og hvor var liksom sambo? Ikke tilstede der ihvertfall;P

Fødeklar så det holder, selv om jeg tror jeg har en veldig liten baby i magen siden jeg ikke er spes stor- men det trenger kanskje ikke alltid å stemme?!

Skrevet

51....høygravid om 11 dager...hjelp, nå går tiden fort igjen plutselig..men det er bra!!!

Skrevet

14 dager til ultralydtermin og 7 dager til menstermin.

Skrevet

37 dager til termin :))

Skrevet

21 dager og fødeklar :-D

i følge menstermin er det bare 8 dager igjen... Men følger UL termin :-)

Skrevet

9 dager til keisersnitt og håper at han holder seg der inne til da siden jeg vil unngå hastekeisersnitt igjen.

Skrevet

49 dager:)

Skrevet

har 26 dager igjen:) gleder meg veldig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...