Gå til innhold

Kjønnsvorter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har eller har hatt det her? jeg har det, det vil si: jeg har bare hatt to utbrutt, og begge har vært veldig små. Jeg var hos gynekolog, og han ville nesten ikke sende inn prøver engang, for han mente at det ikke var kjønnsvorter. Klarte å overtale han, og fikk bekreftet at det var det. Første gangen hadde jeg vel to eller tre bittesmå vorter, og så har jeg hatt et par til i etterkant. Det er lenge siden sist utbrudd nå, men jeg er hele tiden redd for å få et nytt, selv om jeg ikke har merket noe særlig til det. Har hørt så mange skrekkhistorier, og er pissredd for at jeg plutselig blir full i vorter som ikke går bort. Mannen min vet foresten ikke at jeg har hatt det, siden jeg ikke har hatt noen utbrudd etter jeg møtte han. Burde jeg ha fortalt det?

Jeg er også redd for hva som kommer til å skje når jeg blir gravid igjen. Mener at jeg har hørt noe om at man er mer utsatt under graviditeten. Noen erfaringer der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en seksuelt overførbar sykdom, så du burde kanskje si det? Så ikke han oppdager ved at han evt får vorter selv?

Skrevet

Det spørs hvor lenge siden det er siden utbrudd og smitte. Jeg fikk det for 8 år siden med ett utbrudd og legen sa sist jeg var der at det ikke kunne smitte noe mer nå. Siden jeg ikke har hatt utbrudd siden jeg ble smittet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...