Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Hei. Er ny medlem her. Alene mamma til en gutt på tre år. Har akkurat farget håret etter flere år uten noe farging pga graviditet, dårlig tid, lite ork osv. Brukte Nutrisse nr 10 og dagen etter var jeg hes, vondt i halsen og iritasjon i øvre luft veier med litt irritasjons hoste. Dette har jeg aldri opplevd før. Fin nu, men lurer jo. Så at farge produktet delte seg når blanding ble stående. Noen som vet om det er vanlig? Har aldrig reagert på Nutrisse før, og har ikke sett at blandingen deler seg heller. Ser at mange her farger håret jevnlig.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 Hmm jeg ville vell kanskje tro det kun er tilfeldig - men man vet jo aldri. Jeg har farget håret mitt i mange mange år, og aldri opplevd noe slik.
Lene~mor til tre Skrevet 31. mars 2010 #3 Skrevet 31. mars 2010 jeg farget håret mitt hele tiden før men har aldrig opplevd noe lignende, kan jo kansje være at du reagerte på noen midler i akkurat den fargen eller så var det kansje bare tilfeldig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå