Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Er det flere som har det problemet? Her går det ca. 12 bokser eller 2 liter fra flaske hver dag. Noen som har klart å komme seg av kjøret?
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #3 Skrevet 31. mars 2010 Da jeg vokste opp, hadde vi alltid Cola i kjøleskapet dessverre. Mamma var veldig glad i det, og jeg husker at det var stort sett det jeg drakk... Helt forferdelig å tenke på... Som godt voksen gikk jeg over til Pepsi Max, skulle sikkert prøve å slanke meg litt eller noe. Så snart var det bare DET jeg kunne drikke. Da jeg fikk mitt første barn, så reagerte han på kullsyre. Vondt i magen og hyl & skrik, stakkar. Dermed var jeg "tvunget" til å bytte ut Pepsi'en med noe uten kullsyre. Vann har jeg aldri vært noe glad i, så det ble saft. En sukkerfri variant. Nå, snart 7 år etter, går det stadig vekk i saft hjemme hos oss. Har hatt perioder med brus-pimping i mellomtiden, men av økonomiske årsaker (brus blir dyrt i lengden!) blander jeg nå ferdig 3-4 flasker med rød saft som ligger i kjøleskapet klar til bruk. Helt OK, selv om jeg stadig vekk synes Pepsi Max er best. Hender at vi kjøpet en 4-pack med halvannenlitere til helga f.eks. Vet ikke om dette kvalifiserer til å svare på spørsmålet ditt, men jeg har i allefall klart å slutte med brus i hverdagen!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 Jeg er og Cocaholiker! Jeg fyyyyyser på Cola så jeg blir gal. Maten smaker rett og slett IKKE godt uten cola. Helst glasscola. Men nå har jeg prøvd den nye fanta-saften uten sukker og den er faktisk jævli god. så nå har jeg trappet ned til kun èn glasscola om dagen, til middag eller kveld...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå