Babyglad Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Hei! Håper flest mulig kan svare på hvor mye de betaler dagmamma, og hvor mye de som er dagmamma tar betalt. Også lurer jeg på om det er vanlig å betale dagmamma når barnet er sykt, eller dersom man velger å ha barnet hjemme. Skriv om det er hvitt eller svart. Jeg er selv hvit dagmamma.
Attekattenoa Skrevet 31. mars 2010 #3 Skrevet 31. mars 2010 Vi betaler 200 kroner per dag til dagmamma'n vår! Brukte henne for 3 år siden også, da tok hun 175 per dag =)
Babyglad Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2010 Hei! Er dette svart eller hvitt? Betaler dere henne for de dagene barnet skulle ha vært der, når barnet er syk? Er barnet der fast 5 dager i uken? Betaler dere på røddager? Det ble noen spørsmål, men jeg lurer veldig fordi jeg selv passer et barn 5 dager i uken 8-9 timer pr dag. Da synes jeg det blir feil at de ikke betaler meg når barnet er syk, og jeg får beskjed på kvelden før at barnet ikke kommer. Fikk heller ikke betalt for dager de har valgt å holde barnet hjemme. Synes liksom ikke det blir verdt å være dagmamma når jeg ikke får noe igjen for det. Jeg har jo satt min tid til disposisjon. Det er selvfølgelig greit at jeg ikke får betalt når jeg selv er syk.
Attekattenoa Skrevet 31. mars 2010 #6 Skrevet 31. mars 2010 Det er svart. Og vi betaler selvfølgelig for de dagen barnet egentlig skulle vært der; ved sykdom hos barnet eller at vi bare velger å holde henne hjemme når det var meningen hun skulle til dagmamma. Vi avtaler stort sett fra måned til måned hvilke dager datteren vår skal til dagmmama, har ikke fulle uker. Betaler ikke for røde dager. Hadde kanskje gjort det hvis det var avtalt full plass...
Hikken Skrevet 31. mars 2010 #7 Skrevet 31. mars 2010 Jeg har fastpris i mnd og den er den samme uavhengig om barnet eller jeg har vært syk en dag eller flere. Jeg hadde ikke kunnet være dagmamma hvis jeg ikke visste at jeg faktisk kan betale husleia hver måned.
Babyglad Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 31. mars 2010 Vi har nå blitt enig om å betale fast pris, men ikke hvor mye..Kan jeg spørre hvor mye du får pr mnd <3 Helene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå