Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Når du treffer en ny type, og kommer til ting som antall kjærester, sexpartnere etc.. hvor mye sier du da? kjærester ok.... men... hvis du feks har hatt noen sexpartnere i mellomtiden, hva sier du da? Altså - hvis spørsmålet - hvor lenge er det siden du har ... hatt sex sist? - og hvis det ikke var den forrige kjæresten liksom.... hvis det var en du bare hadde sex med... er det noe vi bare har for oss selv - eller er det bare å si alt som det er? Sier vi det, bare litt lenger uti forholdet?
cherry coke Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 Det er ikke noe å snakke om. Jeg er iallefall ikke interessert i å høre om typen min sine tidligere sengepartnere. Tror ikke han vil vite om mine heller. Fortid er fortid.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 Ville vel sagt en ca. tid, ikke "torsdag forrige uke med en jeg fant på byen". det er for mye info. Jeg vet ikke hvor mange sexpartnere min kjære har hatt før meg, og han vet ikke om meg. Syns det er like greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå