Gå til innhold

Argh............IRRITERT på godtemonsteret jeg lever sammen med!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er en helt syk godtemoms og jeg må gjemme alt jeg kjøper, han er bare helt håpløs!

I går handlet jeg inn alt vi trengte til påske, inkludert påskegodt, og nå har ha spist opp nesten alt!!

Jeg har vært hos mamma med ungene fra i går til i dag, og han har klart å finne posen med alt godiset og han har da gått og spist godteri et helt døgn så nå må jeg ut og handle nytt i morra!

Gud så irriterende!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahah, det er kanskje irriterende, men for meg som leser er det litt søtt også. Mannfolk altså!

Skrevet

Hehe, har en pappa som er helt lik. Eneste gangen han holdt seg unna var hvis vi barna hadde skrevet navnet vårt på det :o)

Men skjønner at det er irriterende. Mamma har irritert seg over det samme i alle år.

Skrevet

Du skal ikke ut og kjøpe nytt godis i morgen - HAN skal:-)

God påske!

Skrevet

Her er akkuarat samme problem.

Jeg synes det er kos å sette fram noe å småspise ut over kvelden, mens han kaster seg over og tømmer i løpet av få minutter.

Grrrrr.

Heldigvis finner han ikke det jeg gjemmer, he he he.

Skrevet

Hehe.. Min mann spiser overhodet ikke godteri han ;)

Fordelen er at da er det lettere for meg og å ligge unna, går utrolig lite sånt her i huset :)

Skrevet

Haha, det der kunne vært meg. Her i huset er det han som må gjemme sjokoladen når han syns det er nok. ( han har fått streng beskjed om å holde meg litt i øra nå altså.)

Skrevet

hmm.. jeg gjemmer det. han finner det ikke..Men glemmer jeg noe framme, da er det borte.. hadde dilla på kims salt og pepper potegull (de lilla posene, ingenting annet) og hadde posen stående i tilfelle jeg fikk nøden over meg, så jeg kunne kjapt hente en neve.. Hver morgen i en uke tok han med seg potetgullposen i bilen når han kjørte til jobb, åt nesten alt, og det som var igjen slang han i baksetet åpen, og ødela det. Hver dag den uken ringte jeg sint som et uvær og fant ikke potetgullet mitt! Lunsjpausene hans ble brukt på å komme hjem med ny pose.. Kun for samme visa morgenen etter. Har ikke merket noe før nå, siden vi eller sjeldent har godis i huset..

Skrevet

Her kommer løsningen på problemet:

Kjøp mere godter.

Jeg har et godteskap som altid er stapp fullt. Det har jeg hatt siden jeg fikk min første jobb for jeg tenkte at noen gleder skal man da ha av å være voksen (senere oppdaget jeg at det var langt flere og større gleder der ute en jeg noen gang hadde klart å fantasere om.) Ingen klarer å tømme dette skapet, eller skal jeg si rommet. Det består av brus av alle sorter, vin, øl, potetgull, sjokolade, nøtter, masipan, konfekt med mere. Ikke en gang Willy Wonka kunne klaget på reportuaret. Hver gang noe truer med å gå ut på dato holdes det godisfest. Fungerer strålende.

Skrevet

Hehehe, her i huset er det jeg som er godtemonsteret. Hvis jeg spiser opp noe han skal ha må jeg ut og kjøpe nytt, det er bare rett og rimelig. evt kan du be ham kjøpe en safe han ikke har nøkkelen til:D

Skrevet

Hehe.. det minner meg om nabofruen da jeg var liten som hadde bakt kake til eldstesønnens konfirmasjon og kom over til mamma med den og spurte om hun kunne holde den i varetekt til dagen etter. Hun var redd mannen skulle spise den opp

Skrevet

Hehehe, 09:30, så stilig:) Jeg håper jeg ikke er så ille...

Skrevet

oi, det hørtes ut som en utfordring for meg som er det STORE godtemonsteret her i huset!!

Skrevet

Hehe en skikkelig godtegris du har HI ;-)

Her liker vi faktisk forskjellige ting når det kommer til godis, og det er betyr at jeg får alt mitt for meg selv :-p og han får alt sitt for seg selv. Herlig løsning!

Skrevet

HI, - Det kunne vært mannen min du beskrev;) - Jeg må også gjemme bort alt av godter, da han spiser til det er hull i skåla;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...