Matildesnusk + lille ups Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Jeg har lyst på nytt salongbord og vurderer å kjøpe et gammelt 60-tallsbord på finn. Ligner på dette her: http://artdeco-retro.no/wp-content/uploads/2009/11/Salongbord-i-teak-ca-1950.jpg Det er billig og derfor ganske slitt, så må males. Jeg tenker å male hvitt, siden mange av de andre møblene mine er hvite. Hva tror dere om det? Blir det dumt?
erteposen + 4 Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Det kan males om du pusser det godt ned, og det vil jo fungere. Det er jo et flott bord da, og det er litt synd å ødelegge det. Samtidig er gjenbruk flott:)
Jordbærpiken Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 Siden alle møblene dine er hvite, ville jeg gjort noe annerledes med bordet. Noe må skille seg ut på en måte. Kanskje hvis du pusser ned hele bordet, også beiser det? Også eventuelt en lys duk over der igjen. Har ikke sett stuen din, så vanskelig å si. Jeg kunne faktisk tenkt meg et sånt et slikt, siden jeg har en litt småromantisk stil med duse farger kunne jeg tenkt meg og spray-lakkert et slikt bord i sølv-farge.
Matildesnusk + lille ups Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2010 Det hadde sikkert blitt kjempefint i sølv, men riktig så tøff er jeg ikke ;-) Stilen min er hvitt og jordfarger - litt grått og gråbrunbeige. Så hvis det ikke blir hvitt, så må det bli lys beige eller noe i den duren, men vet ikke om et sånt bord vil kle det. Vanskelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå