Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Mener ikke å slute seg, men er det noen måte å gå ned i vekt på?? Jeg trenger det sårt..
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 Begynne å spise sunt er en god start ;-) Grete Roede.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 Men jeg går ikke mer ned i vekt. Jeg må være superforsiktig med hva jeg spiser også siden den lille reagerer på ALT MULIG: Drikker ikke brus Spiser ingen verdens ting med melk i Holder meg unna salater, løk og annet som kan gi luft Ingen jordbær Ikke sterk mat Har en unge med masse vondt i magen. Drikker maaaaasse vann og ammete. Spiser normalt, men har en del majones på skiva. Ög så går jeg tur hver eneste dag med vogna., Men vekta står bom stille.. HI
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #5 Skrevet 30. mars 2010 Spis lite, men ofte :-) 5-6 små måltider. Majones bør du kutte ut eller redusere. Siden babyen din har magevondt ville jeg ventet med å slanke meg til han blir bedre i magen eller til du slutter å amme.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #6 Skrevet 30. mars 2010 Det er en myte at alle går ned masse når de ammer. Det er like vanlig å ikke gå ned når man ammer, alle kvinner er forskjellige. Jeg er i kategorien som ikke går ned mens jeg ammer. Derimot har jeg alle fire gangene rast ned i vekt så fort jeg har sluttet å amme.. Spis normalt og sunt og drikk MASSE vann. Kanskje er det bare sånn at du for en periode må tåle å gå med noen kilo mer enn vanlig. Ikke kast bort barseltiden på å bekymre deg for vekta, du skal kose deg og nyte den tiden, så får du ta tak i kiloene når du er ferdig med å amme. Lykke til!!
Tigerpote Skrevet 30. mars 2010 #7 Skrevet 30. mars 2010 Nei, du skal ikke slanke deg når du ammer, fordi giftstoffene som frigjøres fra kroppen din går over i melka. Det skapes en tilstand i kroppen som jeg ikke husker hva heter når du aktivt slanker deg, og det er derfor det er farlig å slanke seg, men greit å gå ned i vekt naturlig. Du må nesten bare ta tiden til hjelp. Jeg har gått ned så og si alt jeg la på meg (23 kg), men har også hatt stille perioder, før jeg har gått ned igjen. Vesla er 5 mnd nå. Bare vær tålmodig, om du beveger deg og spiser sunt, går du nok ned skal du se! Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #8 Skrevet 1. april 2010 Tusen takk for oppmuntrende og koselige svar,, Jeg skal ta meg litt sammen med å spise få og oftere måltider og redusere betraktelig på majonesen.. Så håper jeg det løsner litt..:-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå