moota m storebror&lillebror Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Jeg hadde kjøpt inn 2 esker med påskeegg (har jo kjøpt mange fler selvfølgelig, men disse var til påsken) men nå er de bare 2 egg igjen. Hvor blir de av?? =P
flypapir Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Kanskje påskeharen har vært innom og rappa dem, for så å overraske deg med dem til helgen?
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2010 JA!! =D La oss håpe det! Det blir mange påskeegg hvis han vet hvor mange jeg faktisk har kjøpt og spist. Eller kanskje jeg skal holde meg til å ønske meg de 2 siste pakkene. Sannheten er ofte hard å svelge =/
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 Jeg har faktisk ikke smakt disse påskeeggene alle snakker om. Og det er litt for å beskytte meg selv.. ) For hvis dem er så gode som alle sier at dem er, så vet jeg ikke om jeg klare å stoppe. Og jeg trenger ikke flere laster på min vei... )
Lene~mor til tre Skrevet 31. mars 2010 #5 Skrevet 31. mars 2010 hehe dem har nok havna i magen på noen? hehe Jeg synes ikke de eggene er så forferdelig gode som alle skal ha det til jeg, jeg er mere avhengig av de påske kolibripølsene
moota m storebror&lillebror Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2010 Fru HotenTott: Det virker som om det er litt sånn enten eller =) Jeg har prøvd andre varianter av påskeegg og påskekuler ol, men det må være de eggene! De er helt spesielle! Det har ikke minket over natten, så det er enda 2 stk igjen til påsken kommer =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå