Gå til innhold

Noen her i samme båt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere som leser dette!

Jeg og kjæresten min har en profil på cupido. Vi leker med tanken på å treffe andre par. Vi har det jo veldig bra sammen som det er...men det pirrer å kunne treffe noen andre med samme spreke fantasiene som oss. Kan mest tenke oss dette med å bli sett...se andre ha sex. Hele opplegget med partnerbytte osv legges foreløpig på is før vi vet hvordan vi reagerer i en situasjon med andre.

Vi er rimerlig uerfarne på området begge to og kunne i utgangspunktet rett og slett tenke oss noen og gå ut med...treffe....ta en pils...thats it. Bare den lille uskyldige tanken der er pirrende. Og kanskje da når det gjelder meg...en flørten kvinne eller to:-)

Nå har vi lagt ut en liten kontakt annonse, uten hell. Virker som at enten er folkene der inne erfarne og klar for kinky business...eller så er de nysgjerrige men ikke klar for action.

Kan jeg få noen meninger her...sikkert mange advarsler og få tenker jeg, men nå er jeg helst ute etter å vite om noen kunne tenke seg en slik date...om de visste det var HELT harmløst. Der ingen var ute etter noens partner, men rett og slett ha det gøy og i "verste" fall bare få seg en god latter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var mye på cupido før vi :-))) Men vi har ikke tid mer til den livsstilen.. Bortsett fra at en vennine og jeg har flørtet litt i det siste da, skjer aldri noe, men det ligger i luften :P

Da vi søkte, følte vi at det var mange som bare ville ha sex, veldig mange gutter og folk som ikke gikk det siste skrittet... Men de dere søker, de finnes!!! Vi har møtt noen, men par er veldig vanskelig å finne, mange damer som bare "henger" med fordi typen har mest lyst... Fant aldri det perfekte par... Vi møtte en jente, hun møtte vi ofte, behøvde ikke ha sex, snakket sammen hele natta, pleide å ende opp i sex tilslutt da, men det var ingen som presset på osv, vi hadde det helt fantastisk :-) Men så fikk hun seg en veldig sjalu type som ikke liker jentesex.... :-/

i begynnelsen av vår kinkye karriere hadde vi sex i samme rom med ett vennepar, vi kunne høre de andre og se på...

Men synes i grunn det er fint å iallefall holde guttekompiser unna sånne ting..... Kan ødelegge forholdet, heldigvis er vårt like helt :-)))

Skrevet

Jeg og mannen har et partnerbytte bak oss. Det var kjempespennende :D

Gav mersmak men jobb og barn har tatt så mye tid det siste året så vi har lagt det på is.

Nå skal jeg og mannen til oslo den 23.4. Har så snakket om at det kunne vært gøy med et treff igjen ;) Vil ikke nødvendigvis ha partnerbytte men kanskje litt jentekos og ha sex med partner i samme rom som et annet par f.eks.

Vi har også lekt litt med tanken på å dra på swingersklubb noe vi aldri har gjort før....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...