Gjest Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Har dagslinser og aldri hatt problem med å få de av. Nå klistrer de seg så fast at jeg nesten må klore for å få de av og det er jo ikke noe deilig. Jeg trener og svetter veldig mye, kan det ha noe med at jeg får salt i øynene som trekker vannet ut??
Gjest Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Har opplevd det innimellom, det er skikkelig kjipt. Har ikke dagslinser da. Prøv å hell linsevann hvis du har, inn i øynene.. eller vann funker sikkert også... og blunk masse...
Gjest sug lut Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 Ikke bruk bare vann å skylde med, bland litt salt i så det er som tårer omtrent, ellers får du den deilige tråe linsefølselsen... Ellers kan det ha m inneklima å gjøre, du kan få linsefuktegreier på apoteket. Eller du kan *gratulerer* ha fått pollenallergi som gjør det til et helvete å ha linser. Jeg mener jeg fikk noe på apoteket en gang mot det også. Mulig du trenger noen dagers linsepause, håper du har reservebriller (og at de er mindre stygge enn mine).
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 tørr luft kan gjøre det sann prøv å gråt eller gni deg på øynene så kommer de nok ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå