Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei. Synes det er flott at unge mødre tar opp utdanninga si etter permisjonstiden. Jeg er fortsatt hjemme med gutta for vi må vente til vi har en stabil inntekt først.

Noen der ute som fortsatt er hjemmeværende mamma etter perm?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du:)

Jeg er hjemme med datra mi:) Eller jeg litt ute i praksis pga utdanning, men er mest hjemme med henne:) Hun er 15 mnd nå.

Hva med dine? Hva gjør du?

• 1 måned senere...
Skrevet

Ok, det høres bra ut:) Jeg studerte en stund på deltid gjennom nettet, har alikevel lyst til å ta opp dette i praksis senere. Guttene mine er 17 måneder, 2 helt forskjellige personligheter så det tidskrevende:)

Når har du tenkt til å ha henne i barnehage:)?

Skrevet

Jeg studerer bare deltid, så jeg har 3 ukedager hvor jeg bare er hjemme=)

Men, så er mini i barnehagen da, selvom jeg er hjeme:) Synes det er veldig greit å gå på skolen egentlig, få litt annen in-put, men det er heerlig å være hjemme også, når man lever en så travel hverdag;)

• 1 måned senere...
Skrevet

Eg er heimeværende mamma på fulltid :)

Tulla mi går 3 dager i barnehagen så da får eg slappet av litt og gjort litt husarbeid :)

Satser på evt utdanning når hun begynner full tid i barnehage:)

Hun er 2 1/2 år og eg er 22 :)

• 5 måneder senere...
Skrevet

Jeg er hjemmeværende, vesla er 18 mnd nå, men jeg har valgt å være hjemme litt til.

Tar nettstudie, for å komme meg noen vei med utdannelsen. Venter på at vesla skal få barnehageplass to-tre dager i uka, så jeg får jobbet litt mer effektivt med studiene, og gått videre med det senere.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg er hjemme med min datter på 15 mnd. Tok opp igjen vgs. i høst da vesla begynte i barnehage men siden jeg er alenemor og hun var syk 14 dager i strekk med våkenetter osv datt jeg helt ut og klarte ikke fullføre.

Nå tror jeg at jeg skal gå hjemme med henne frem til høsten og forsøke å fullføre skolen igjen. Må få gjort det unna...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...