Gå til innhold

Katter som er sterilisert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Katta-strofa har vært ute i snart to døgn. Er det normalt etter at de har blitt kastrert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg kastrerte min katt så sa de (på Veterinærhøgskolen) at det gjerne kan gå en uke (pluss, minus) før kroppen til katten skjønner at den har blitt kastrert.

Så det kan være at han er på rek. Og noen katter fortsetter å reke selv om de har blitt kastrerte.

Får håpe katten kommer hjem snart;)

Skrevet

Hun har vært sterilisert i snart to uker. Fikk betennelse i såret og går på antibiotika. Har vært litt redusert. Er bekymret for at hun er så syk at hun har gått for å dø en plass. Ha ha, katastrofetanker. Lett etter henne overalt i trær, låve og andre steder. Det er jo helt krise for 6- åringen her.

Skrevet

Ouch! Det hørtes ikke bra ut. Skjønner godt at du er bekymret og om hun er syk så kan det være at hun faktisk har lagt seg ned et sted:( Håper det ikke er tilfelle her.

Huff! Håper hun kommer hjem snart. Rart med det, men man blir så glad i disse "kattekrekene"

Skrevet

Kan være stengt inne et sted.... i en garasje etc.. Har en sterlisert katt som plutselig ble borte, noe hun aldri er.. Gikk å ropte i nabolaget.. hørte tilslutt en mjauing fra en lukket garasje, der var hun.

Skrevet

Hun har ikke blitt bedre av antibiotikaen hun fikk. Kjempestygt sår med ganske stor hevelse enda. Arvingen er jo helt sønderknust. Er jo kjempeglad i henne. En skikkelig kosepus. Håper ikke for hennes del at hun er borte for godt.

Skrevet

Har sjekket alle steder som jeg kommer på. Hun var en gang i låven innestengt, men da mjauet hun og vi hørte henne. Nå har det ikke vært noe respons.

Skrevet

Uff, håper hun dukker opp... Her i nabolaget sitter en pus laaangt oppi ett tre og ikke kommer ned.. jeg drar på ferie i morgen og får ikke gjort noe med saken.. håper noen gjør noe... Kanskje det er henne... ;-)

Skrevet

Du må jo varsle noen av naboene da mammatilskatt. Og få brannvesenet til å komme. Jeg hadde blitt sønderknust om det var min pus som døde i et tre...

Skrevet

Har sagt fra til naboene.. de mente den kom til å klare det. Skal ned å sjekke snart om den fortsatt er der....Jeg skal love deg at jeg ikke får ro i sjela før noen hjelper den, men tviler på at brannvesenet kommer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...