Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Noen som har prøvd det? Fikk dere noen virkning ut av deg? Og hvor mye gikk dere ned?
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Jeg gikk ned 18 kg, men jeg trente også 3-4 ganger i uka. Det er nå 6 år siden. Den dag idag anbefaler jeg det ikke. Jeg vil anbefale deg Grete Roede :-) Har nå gått ned 16 kg så nærmer meg vekta jeg hadde før jeg fikk barn.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 Hvorfor anbefaler du det ikke? Hvor får jeg taki informasjon om grete rohde? Og er det samme som herballife? Hi
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 Fordi det er viktigere å forandre til et varig sunt kosthold enn å putte i seg pulvershake i en periode :-) Herbalife kan ikke sammenlignes med Grete Roede. www.greteroede.no
mammaen til Odin Skrevet 30. mars 2010 #5 Skrevet 30. mars 2010 Eg gikk ned masse. Tror det var rundt 16 - 18 kg på relativt kort tid. Brukte vel 3 mnd tror eg. Var helt greit å drikke. Fant min favoritt, tropisk blandet med eplejus. MEN når eg hadde gått ned det eg ville, og sluttet på det. Da kom alle kiloene tilbake. Det var ikke så bra... Eg vil også anbefale Grete Roede. MYE bedre måte å gå ned i vekt på!!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #6 Skrevet 30. mars 2010 Enig med de andre over her.. Har også gått på HL og gikk ned 12 kg. Men når jeg sluttet så la jeg på meg. Det jeg kan anbefale fra HL er måltidserstatningene i form av potein-bar. Jeg har alltid en liggende i veska tilfelle sulten skal trenge seg på og de er KJEMPEGODE ! :-) Anbefaler Libra-kurs, mye bedre alternativ i det lange løp. Gikk ned 8 kg på 1 kurs, og de har holdt seg borte også. :-) Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå