Gruffalo:-) Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Har dere noen favoritt forfatter? Jeg skal kjøpe meg en bok og trenger noen gode råd.. Jeg likte Stieg Larsson bøkene om Salander, har lest det meste av Anne Holdt og litt av Unni Lindell.. Så ikke veldig belest for å si det sånn.. Kom med forslag værsåsnill:-)
Rampongi Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Jeg digger Tess Gerritsen, spesielt på engelsk. Handler om ei som jobber som rettsmedisiner og kommer utfor mye rart. Har også ei venninne som er politi.. Ellers er jo Liza Marklund vanvittig spennende synes jeg og ikke minst bøkene om Wallander. Jeg liker også Clive Cussler, men det er mer ala James Bond/Indiana Jones. Har en helt Dirk Pitt, som er marinebiolog og dykker og redder verden rett som det er.
BettyBoob Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 Har akkurat kjøpt meg "Hypnotisøren", og er hittil veldig fornøyd har også fått veldig bra kritikk. Ellers er Patricia Cornwell sin serie om dr. Kay Scarpetta geniale!! en annerledes krim er boken "den hemmelige historien" av donna tartt. den er helt genial! "kjerringbissel" er også veldig bra, av Minette Walters
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 Siden du spør så har jeg til nå lest krimen på tinemelka =) Han skriver jo ikke påskekrim da, men john grisham skriver utrolig gode bøker, har lest flere av dem!
*Rutletutt* Skrevet 31. mars 2010 #5 Skrevet 31. mars 2010 Akkurat nå holder jeg på med Johan Theorins "nattefokk" - veldig bra! Ellers skrev jeg mange tips i den andre boktråden som er her nå;-)
Gjest ->>- Skrevet 31. mars 2010 #6 Skrevet 31. mars 2010 Da gjetter jeg at du vil like Camilla Läckberg og Jo Nesbø også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå