Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 har dere den rett i fanget når dere bruker den,eller har dere den på bordet?
Zitro Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 riktignok en MAC her da... men når jeg sitter som nå i sofaen er den på fanget, sitter jeg og jobber på den så har jeg den på skrivebordet.
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2010 Får svare selv og da...Jeg har min i fanget.
elskerlivet Skrevet 30. mars 2010 #5 Skrevet 30. mars 2010 mest på fanget, akkurat nå ligger jeg ganske rett ut på soffan og har den på magen..
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. mars 2010 #6 Skrevet 30. mars 2010 Enten er den på fanget eller så står den på armlena (hørtes rart ut når jeg leser det, men du forstår hva jeg mener hehe) på sofaen.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. mars 2010 #7 Skrevet 30. mars 2010 akkurat nå ligger jeg i fosterstilling og ser på dib og TVen på en gang. så nå står den i soffaen. men normalt sett sitter jeg, med den på fanget. skal gi meg selv en ny data i påskegave
Gjest Skrevet 30. mars 2010 #8 Skrevet 30. mars 2010 Har den på fanget eller på "pc-bord" til fanget med pute på undersiden fra ikea (anbefales!).
Propellll ♥ Skrevet 31. mars 2010 #9 Skrevet 31. mars 2010 Har den i fanget. Burde ikke gjøre det da, har snart brennmerke på låret! Viften funker ikke helt som den skal.. Men men..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 31. mars 2010 #10 Skrevet 31. mars 2010 bordet, synes det er så ubehagelig å ha den i fanget- ingen god stilling for ryggen heller...........
vinter1988 Skrevet 31. mars 2010 #11 Skrevet 31. mars 2010 enten på stuebordet eller så ligger jeg på magen i sengen med pc foran meg
Silja FullFres McQueen Skrevet 31. mars 2010 #14 Skrevet 31. mars 2010 I fanget, med en liten håndduk på låret under vifta.. Begynte å bli lilla på låret etterhvert, så fant ut at det var litt lurt å legge noe under vifta.. ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå