Gå til innhold

Dere som har bærbar pc...


Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere den rett i fanget når dere bruker den,eller har dere den på bordet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

riktignok en MAC her da... men når jeg sitter som nå i sofaen er den på fanget, sitter jeg og jobber på den så har jeg den på skrivebordet.

Skrevet

Den står alltid på bordet.

Skrevet

Får svare selv og da...Jeg har min i fanget.

Skrevet

mest på fanget, akkurat nå ligger jeg ganske rett ut på soffan og har den på magen..

Skrevet

Enten er den på fanget eller så står den på armlena (hørtes rart ut når jeg leser det, men du forstår hva jeg mener hehe) på sofaen.

 

 

Skrevet

akkurat nå ligger jeg i fosterstilling og ser på dib og TVen på en gang. så nå står den i soffaen.

 

men normalt sett sitter jeg, med den på fanget. skal gi meg selv en ny data i påskegave

Skrevet

Har den på fanget eller på "pc-bord" til fanget med pute på undersiden fra ikea (anbefales!).

Skrevet

Har den i fanget. Burde ikke gjøre det da, har snart brennmerke på låret! Viften funker ikke helt som den skal.. Men men..

Skrevet

bordet, synes det er så ubehagelig å ha den i fanget- ingen god stilling for ryggen heller...........

Skrevet

enten på stuebordet eller så ligger jeg på magen i sengen med pc foran meg

Skrevet

I fanget, med en liten håndduk på låret under vifta.. Begynte å bli lilla på låret etterhvert, så fant ut at det var litt lurt å legge noe under vifta.. ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...