Bumblebeee Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Blir nesten litt flau jeg, jeg kan sove til langt over lunsjtider de dagene jeg har mulighet. Og resultatet er at jeg da blir svimmel og ør og søvnig resten av dagen også. Må jo sies at jeg alltid har vært et sovedyr da Akkurat nå skylder jeg på usammenhengende søvn, må jo opp og tisse hele tiden. Andre som er veldig mye trøtte?
Gjest Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Ohh jess! Sover dårlig om natta nå (må ofte opp for å tisse), men i 8-9 tiden da sovner jeg skikkelig og kan sove til lunch. Og så sover jeg gjerne en, eller to, timer på ettermiddagen. Prøvde å begrense sovingen på dagtid, men har innsett at jeg bare måtte gi tapt og sove når jeg kan. Bedre det enn å være utslitt til fødsel og baby-tid;)
Gjest Mangebarnsmamma *fødeklar* Skrevet 31. mars 2010 #3 Skrevet 31. mars 2010 Jeg har hatt det sånn i store deler av svangerskapet, helt frem til for et par uker siden. Utrolig deilig å slippe å være så trøtt, men synes du bare skal sove, jeg, når kroppen så tydelig sier fra at du trenger det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå