Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Har fått i oppdrag fra ei venninne og legge inn musikk på den nye ipoden hennes. Har ikke ipod selv, så har ikke helt greie på dette. Hvordan går jeg frem? Ipoden må vel registreres på hennes navn, også må jeg vel laste ned itunes? Fra A til Å, hvordan gjør jeg det? Må sikkert ha dette ganske detaljert, er helt blå på sånt Har itunes til nedlastning nå iallefall.. whats next? HJELP!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå