Gå til innhold

Nei og nei...hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drev tidligere ikveld på å ommøblerte og flytta på forskjellige ting i stua. Øverst på en liten kommode vi har i stua ligger det en glassplate og da jeg skulle flytte den klarte jeg på en eller annen klønete måte (vet ærlig talt ikke hvordan jeg fikk det til) å komme borti den splitter nye flatskjermen vår som vi betalte 30.000 kr for. Kom et hakk som viser med en gang man titter bort på tven. Så sant den er avslått da.

Samboeren min er på jobb ( pendler,to uker av og to uker på) og kommer ikke hjem før til neste uke. Jeg vet at han kommer til å bli sint pga dette. Og ja, jeg tenkte tanken på å fortelle ham det slik det skjedde, men det høres ut som en oppdiktet unnskyldning, selv om det var akkurat slik det var. Har så vannvittig dårlig samvittighet og vil aller helst bare våkne fra en vond drøm :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånt kan skje. Kjedelig, men sant. Han kan da ikke være sint så lenge pga av det der vel?

Skrevet

Det er jo bare en TING. Han kan da ikke bli sint for noe som var en ulykke? Det hadde jeg ikke akseptert og bedt han ta med seg den barnslige oppførselen et annet sted. Du har vel ikke tenkt å gjøre deg til løgner for dette småplukket?

Skrevet

Sikker på at det ikke dekkes av innboforsikringen?

Skrevet

Tror ikke det dekkes av innboforsikring nei, siden det var jeg som gjorde denne skaden.

Jeg vet at det bare er en TING, men uff...tror de første dagene etter at han er kommet hjem vil bli fulgt av dårlig stemning her hjemme. Jeg VET at han vil bli sint- kjempesint! Men jeg vet også at han kommer over det...det vil bare ta litt tid..og det er denne tiden jeg gruer meg så vannvittig til :(

HI

Skrevet

Må si jeg skjønner ikke helt hva du mener...

Er du redd for at samboeren din skal bli sint pga et uhell? Selvsagt er det kjipt, men et uhell er et uhell. Hva mener du med at det høres ut som en oppdiktet unnskyldning? Er jo ingen grunn for å skulle dikte opp noe sånt? Så lenge ikke samboeren din er voldelig eller lignende så ser jeg ikke helt problemstillingen utover at det er kjedelig å ødelegge noe dyrt.

Skrevet

Send han en melding der du skriver:

"pokker, klarte å lage hakk i tven når jeg ommøblerte. Ras fra deg før du kommer hjem, er du snill".

Skrevet

Ring han nå, si hva som skjedde så kan han gjøre fra seg sinnet før han kommer hjem.

Syns det er kjedelig at du skal gå rundt og grue seg for at kjæresten din skal bli sint over et uhell. Ikke bra.

Skrevet

Hvis du er så redd for kjærestens reaksjon, er det noe galt i forholdet deres. Sånn skal det ikke være.

Skrevet

Kan godt være innboforsikringen dekker dette. Sjekk det opp. Send dem en mail og spør. Forklar hvordan det skjedde.

Gjest 5 andre
Skrevet

Innboforsikring pleier dessverre ikke dekke slikt, da må du ha utvidet innboforsikring med "klønetillegg" (toppforsikring). Dette er en skade som hadde blitt dekket av de forsikringene f.eks. Elkjøp prøver å hive etter deg ved kjøp (12 mnd 2000,- eller noe slikt).

Det er faktisk et hendig uhell, og jeg synes det er betenkelig at samboeren din skal bli rasende. Han kan blir frustrert, greit nok, men det er til ingen nytte å bli sint dor noe slik. Gjør som ei over her nevner, gi beskjed nå slik at han har rast fra seg før han kommer hjem.

Skrevet

Jeg forstår hva du mener! Og forstår akkurat hvordan den kjipe situasjonen er når han går rundt sint for at du klarte det! Og det kommer til å bli nevnt ved flere senere anledninger også kanskje!?

Nå skal ikke jeg henge ut din sambo, men hadde det vært min x-sambo, så hadde han i tillegg lagt ut om hvor lite lur jeg var når jeg gjorde det hver gang vi hadde hatt besøk det kommende året! Minst!

Jeg var uheldig og lagte ei ripe i bilen, ikke den nyeste, dyreste bilen, men en god bil. Han ble sur og sa at jeg måtte bare ordne opp. Ja men selvfølgelig ikke for hans penger. Vi hadde felles økonomi, skulle jeg selge raua mi da, for å lakkere bilen?? Han er en skrue noen ganger, og nå ler jeg bare av han =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...