Gå til innhold

hjeeelp meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har 1 uke til termin og barnet til broren min skal døpes til uka.. jeg er så sprekkeferdig med vann i kroppe og bekkenvondt.

Skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut i dåpen.. jeg må jo dra såklart! Men har dere noen tips dere som har vært i samme eller lignende situasjoner selv ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var bedt til navnefest i dag (barnet til kusine mi) og takket nei. Har enda 3 uker igjen til termin, men sliter også med bekken så jeg orket ikke gå.

De tok det helt fint og skjønte godt at jeg ikke kom.

Skrevet

Jeg var i bryllupp til en venninne når jeg var høygravid og tenkte omtrent som deg. Jeg sa fra på forhånd at det er mulig jeg bare tar en snartur, og ble tilgitt for det:) De fleste skjønner det når du er så nær termin. Du trenger nok ikke å gjøre mer enn å dukke kort opp:)

Skrevet

uff stakkars deg da. Godt du har kort tid igjen. Du kan iallefall la vær å være i den dåpen så lenge. Du kan godt skylde på at du er sliten og dra hjem litt tidlig. Tror de fleste forstår det. Ha på deg behagelige klær, støttestrømper og ditt tapreste smil. Kanskje kan du lure deg hjem igjen etter et par timer.

Skrevet

Hvis du passer på å ha på deg komfortable klær, og å sitte med beina opp så mye som mulig, er det vel ikke værre å være i dåp enn andre steder.

Sjekk ut støttestrømper på apoteket, det kan hjelpe litt også.

Skrevet

Ja har anskaffet meg noen støttestrømper ;)) Det går jeg med til vanlig. Så få jeg droppe penskoene, de får jeg uansett ikke på beina! får heller komme i sommerslippers/ballerinasko.

Er sitteplassene jeg er mest bekymret over, krikesetene er ikke akkurat fantastiske for en vond rygg. er det for dumt å ta med seg puter osv jeg klarer ikke sitte andre steder en i stresslessen i stua lenge av gangen.

hvor lenge varer det i kriken egentlig?

HI ;))

Skrevet

En time eller halvannen. Men da hadde jeg glatt droppet kirken, og heller gått i selskapet. Med mindre du er fadder, selvfølgelig.

Skrevet

Nei er ikke fadder! Håper helsa holder da!! så om ikke får jeg bare komme i selskapet istedet :) takk for innspill alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...