Cammie82 Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Nå er jeg spent assa! Var hos jordmor istad på vanlig kontroll, og da ringte hun sykehuset og ba om overtidskontroll for meg. Fikk time kl.8 imorra tidlig, og er sååå spent på hva som kommer til å skje da!! Lurer på en ting: Skal jeg ta med meg sykehusbagen min????Vet jo ikke om de vil sette meg igang, eller om jeg blir sendt hjem igjen...(HÅPER HÅPER HÅPER jeg slipper å dra hjem igjen!!Vil se lille prinsen snart nå assa....9 dager over termin idag:)
Nikki 75 Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Så greit at du fikk time før påske nå da! Da blir det spennende å se om noen av oss kommer ut igjen i morgen. Jeg tar med sykehusbagen, men lar den stå i bilen, siden jeg drar på egenhånd.Så får jeg heller hente den, eller få mannen til å hente, hvis de vil beholde meg der inne. Men jordmor sa at hvis alt er fint med mor og barn, så setter de nok ikke i gang med det samme. Lykke til!
Askepott 3 barnsmor Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 Ååå så spennende du må ha masse lykke til i morgen,ville tatt med bagen så du har den i bilen sånn i tillfelle:)Hold oss oppdatert da.
Cammie82 Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2010 Takk for svar, dere to:) Da tar jeg med meg bagen min, og så lar vi den bare stå i bilen, så kan samboeren min bare hente den hvis vi skulle være så heldig å bli værende der:):)Men jeg har vel en følelse på at vi blir sendt hjem igjen....men vi får sjå, vi får sjå! Bare 3 timer igjen til kl. er 08 nå!!Juhuuuu!!Måtte bare stå opp litt nå, for er så spent at jeg ikke klarte å sovne etter min siste tur på do:):)Hehe:)Men skal prøve å få litt mer søvn da:) Jeg skal holde dere oppdatert om hva som skjer:)Dere også da, og lykke til til dere og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå