Gå til innhold

Selvangivelsen.. Hva er foreldrefradrag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står at: ''Foreldrefradrag er fradrag for utgifter til pass og stell av barn''. Hva menes med dette? Er det utgifter man har hatt til dagmamma o.l? Eller kan man føre opp utgifter man bruker på stell av barnet selv uten pass?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er utgifter til barnehage/dagmamma. Ikke det du selv bruker til stell og pass.

Skrevet

Det er alt pass av barn du kan dokumentere. Du må altså ha kvittering...

Skrevet

Altså da at noen passer barnet ditt og du betaler dem for det og får kvittering tilbake. Så svart dagmamma/barnevakt kan du selvfølgelig ikke føre opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...