Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Det står at: ''Foreldrefradrag er fradrag for utgifter til pass og stell av barn''. Hva menes med dette? Er det utgifter man har hatt til dagmamma o.l? Eller kan man føre opp utgifter man bruker på stell av barnet selv uten pass?
Gjest Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Det er utgifter til barnehage/dagmamma. Ikke det du selv bruker til stell og pass.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 Det er alt pass av barn du kan dokumentere. Du må altså ha kvittering...
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 Altså da at noen passer barnet ditt og du betaler dem for det og får kvittering tilbake. Så svart dagmamma/barnevakt kan du selvfølgelig ikke føre opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå