Gå til innhold

Åhh dette er ikke bra..

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et halvt år siden gikk samboern min fra meg og lot meg sitte igjen med 2 små barn som han har annenhver helg og en ukedag. For et par uker siden kom jeg i kontakt med en gammel flamme, og kort fortalt endte han opp her på overnattingsbesøk i helgen som var. Det var veldig hyggelig og vi fikk god kontakt, fant ut vi har masse felles interesser og det var en veldig trivelig kveld. Problemet er at jeg tror jeg begynner å få følelser for min gamle flamme igjen. Klarer ikke tenke på annet enn han når d piper i telefonen, får hjertebank når d er fra han og alt det der. (Er gammel nok til å kjenne den lusa på gangen) Nå vet jeg at han så og si aldri har vært i noe fast forhold på sine 31 år, pluss at han bor 30min med fly unna meg.

Jeg føler jo at dette er et lite dilemma da, det er litt tidlig med ny mann nå syns jeg selv, dessuten vet jeg ikke om det er det han vil heller. Tenker kanskje dette er et blaff, en falsk forelskelse rett og slett fordi jeg trenger nærhet?

Råd og erfaringer mottas.. Få meg på landjorda igjen! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg leste overskriften, var jeg sikker på at du skulle fortelle noe som virkelig ikke var bra. Dette er jo egentlig "bare" et luksusproblem, og ingen her kan fortelle deg hva du bør gjøre, det må du kjenne på din egen mage- og hjertefølelse, men jeg tror jeg ville sett an det hele litt før du bestemmer deg fullstendig, han kan jo ha forandret seg siden sist du så han.

Rart å ikke hatt noe faste forhold i en alder av 31, er det noen spesiell grunn til det?

Ellers må jeg si at jeg unner deg alt av kjærlighet etter det samboeren din gjorde mot deg..

Skrevet

Hehe ja det er vel kanskje det, men ikke så deilig å føle noe for noen å likevel ikke vite hva han synes :) Han sier selv han grunnet mye reising pga jobb så har han holdt seg på avstand fra slikt. Lover jo dårlig det, men jeg vet han likte meg godt sist vi "datet".

Takk for det, begynner å føle behovet om å føle seg elsket igjen hehe.. Aldri likt å være ensom.. :)

Skrevet

Alle trenger en som kan elske deg og som kan holde rundt deg på dårlige dager. Men at dere har mange felles interesser, er jo flott. Lykke til videre:-). Håper det blir dere to!

Skrevet

Kapabel har nok rett Vanilla :)

Alle trenger å bli elsket og jeg synes ikke det er noe rart at det endte som det gjorde med dere.

Litt pussig at han ikke har vært i forhold, men kanskje du knakk hjertet hans?? ;)

Ikke legg for mye i det og prøv å vær fornuftig. Men innimellom dukker kjærligheten opp når du minst venter det vet du :)

Nok en gang, hatten av for Kapabel. Jeg synes du er ei rættele snill ei :)

Skrevet

Det har jeg ikke tenkt på Rampongi, men tviler på det;) Tror nok jeg bare skal vente å se hvordan ting går, om ikke annet kan vi iallefall ha d litt gøy iblandt jeg og han, hehe! Ja når det kommer til kjærlighet kan så mangt hende ;)

Skrevet

For ikke å snakke om det; blir det ikke noe forhold, kan dere alltids være gode venner med frynsegoder:-D.

Skrevet

I dag, har jeg vært gift i åtte år, med en som BODDE HJEMME til han var over 3o år.. Der hadde vel vært noen forhold, og en forlovelse..men ikke samboer...

(Han har bodd noen år hjemmenfra da..skole , militære..)

Skrevet

Venner med frynsegoder funker fint det og ;)

Skrevet

Jeg husker historien din veldig godt, vanilla.

Jeg er så glad på dine vegne og håper du unner deg selv litt lykke. Går det ikke så går det ikke, men ikke avskriv kjærligheten som står og banker på døren din med en gang. Gi det tid og kos deg med forelskelsen din. Hvordan går det med barna dine etter at du og deres far skilte lag?

Skrevet

Hei Miss Misantrop, jeg har ikke glemt den støtten jeg fikk av dere her inne da det sto på som verst :)

Tror jeg er blitt litt redd kjærligheten egentlig, men syns vel og det er litt for tidlig å bli forelsket nå.. man er vel bare uerfaren etter et forhold på 6 år :)

Barna våre har det veldig fint, vi har kjøpt åss egen leilighet hvor de har hvert sitt soverom. Ligger bare et steinkast unna der vi bodde før, så alt i kjente omgivelser. Barnefar derimot er en annen historie. Han har dem 8 netter i mnd, men vi var til mekling for en uke siden der han forsøkte å få ha dem kun 4 dager.. Påstår han jobber så mye, men han har tross alt 2,5 ukers fri perioder i tillegg til fri nå og da. Nekta jeg, barna har rett til å få se sin egen far, da var han ikke blid men d driter jeg i. Familievernkontoret var forsåvidt enig med meg, og ba han ha dem MER enn han har dem ;)

Vel vel, enden på visa er at det er han som sitter igjen med alt arbeidet han flyktet fra og jeg har mere frihet enn noengang, så nå er jeg bare glad til ;)

Skrevet

Nå har ikke jeg fulgt historien din med argusøyne, så jeg kjenner ikke detaljene i bruddet, men han høres jo ut som en det ikke var verdt å kjempe for å forbli i et forhold med. Høres ut som en bra egoistisk mann, og jeg er sikker på at barna dine har det vel så flott med bare deg.

Enig med Miss Misantrop, nå som jeg har fått ytterligere innblikk i hvordan ting hang sammen, må du absolutt ikke vende ryggen mot en potensiell kjærlighet som banker på din dør. Selvfølgelig blir man sikkert lett skremt av tanken på å innlede noe helt nytt etter å ha vært i et forhold i en årrekke, men du kan jo i verste fall være foreberedt på at det forblir med frynsegodene, slik at du iallfall ikke blir veldig såret dersom det ikke går veien.

Lykke til, Vanilla:-)).

Skrevet

Tror vi har det utmerket uten han ja;) Man ser ting lettere når man kommer litt på avstand, og jeg ser jo nå at dette var jo det beste som kunne hendt både meg og barna egentlig. Veldig trist, men sånn er det bare.

Tusen takk, jeg kommer nok til å tenkte meg nøye om før jeg innleder noe nytt forhold. I mellomtiden vil jeg egentlig bare leve litt og ha det litt gøy. Gudene vite, det tror jeg at jeg fortjener;)

Ha en strålende påske :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...