Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Jeg er sammen med en hærlig mann. MEN vi har ikke akkurat svevd på en sky. Det har vært mye opp og ned. Jeg føler ofte jeg er som en mamma for han. Passer på ditt og passer på datt.. Pluss at han er glad i å spille på dataen sin. Det jeg egentlig vil fram til er at jeg får på langt nær så mye oppmærksomhet jeg trenger. Jeg føler meg rett å slett som ei vaskekjærring.. Hverken mere eller mindre. Å nå har jeg vært "bad". Jeg har sendt et "puppebilde" til en jeg holdt på med FØR jeg traff samboeren min. jeg aner ikke hvorfor jeg gjorde det:s Men jeg var tydelig desperat etter litt oppmerksomhet. Ville høre noe fint om meg selv/ kroppen min liksom..Kan jo nevne at sexen til meg å samboeren er ganske døv for tiden Føler meg ikke akkurat sexy dær jeg ligger.. Jeg fikk jo super tilbakemelding, å det varmet! Nå angrer jeg meg, og har dårlig samvittighet. Håper dere ikke kaster meg ut til ulvene med en gang, men noen som har følt det på samme måte? Klem fra meg.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 hi her. ja jeg vet. Har jo sagt det til han maaange ganger. At jeg føler meg oversett og at han er lite oppmerksom.. Men er jeg helt idiot som sendre dette bildet, eller tror du han kommer til å skjønne hvorfor jeg gjorde det..?
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #5 Skrevet 30. mars 2010 For å svare ærlig, ja du er idiot som sendte det bildet. Håper ikke dette kommer samboeren din for øre. Når det er sagt, jeg skjønner godt frustrasjonen din over manglende interesse fra samboeren din, men å sende puppebilde til eksen vil ikke løse problemet vel? Ja, du får litt oppmerksomhet og det varmer, men den varmen kjølner jo fort. Snakk heller alvorlig med samboeren din om hvordan du føler deg, og mest sannsynlig vil du få en reaksjon som varmer MYE lengre
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #6 Skrevet 30. mars 2010 Tusen takk for svar. Dilemmaet mitt er OM jeg skal fortelle han det eller ikke. jeg heller litt mot begge veier.. Jeg har lyst til å fortelle det, sånn at han skjønner hvor "ille" jeg føler at det er liksom. Men vet ikke helt om jeg tørr:s
Rampongi Skrevet 30. mars 2010 #7 Skrevet 30. mars 2010 veel, tenk om han hadde fortalt deg at han hadde sendt et slikt bilde til sin eks.. Hvordan hadde du følt det? du kan jo være sikker på at forholdet dere havner i en smell, men kanskje er det en smell dere trenger for å finne utav ting. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå