Askepott 3 barnsmor Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Jeg har hatt vondt øverst i magen(mellomgulvet) i en uke nå og i dag har det blitt værre,det brenner når jeg bøyer meg eller anstrenger meg,klarer ikke bøye meg noe særlig,det er vondt og ubehagelig.Vil ikke ringe å mase heller,var hos legen på fredag og blodtrykket var fint men hadde 1+ protein i urinen.Er det noe jeg bør ringe for?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 over hode ikke halsbrann/sure oppstøt kalles det er blodtrykk fint, ingen ødemer, bare 1+ i protein, er det ingenting å ringe føden for drikk melk, syrenøytraliserende.. halsbrann kan faktisk sitte så langt nede
Askepott 3 barnsmor Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2010 Jeg har fått hovne fingre og bein og halsbrann er det ikke for det tar jeg tabletter for,vært plaget med det lenge.Det er vondt å sette seg opp også.
bringebærjenta-4.jenta Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 Ring heller en gang for mye. Ved svangerskapsforgiftning får man hevelser og vondt i mellomgulvet blant annet. Så får du sjekket urin og blodtrykk en gang til. Jeg hadde ringt med en gang uten tvil. Her inne er det ingen som med sikkerhet kan si hva som er galt. Lykke til:)
Gjest Skrevet 30. mars 2010 #5 Skrevet 30. mars 2010 for at du ikke skal være for bekymret så kjenner jeg godt igjen det du beskriver. Hvilken uke er du i ? uke 33 ligger livmora på det høyeste og det kan gi svie og pressevondt i mellomgulvet. men ring føden du, for å være på den sikre siden så får du sove godt i natt!
Askepott 3 barnsmor Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2010 Jeg er i uke 33,snakket med føden nå og de sa jeg skulle ringe legen i morgen og få sjekket blodtrykket og urin så da gjør jeg det i morgen tidlig.
Gjest Skrevet 30. mars 2010 #7 Skrevet 30. mars 2010 er nok sikkert livmora som presser på da ser du ) Det kan gjøre ganske vondt det altså.
Askepott 3 barnsmor Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 30. mars 2010 Ja får håpe det bare er det,drar å sjekker blodtrykket i morgen for sikkerhets skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå