Gå til innhold

Jeg føler meg så grusom ;((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grunnen til dette er fordi jeg synes jenta til venninna mi er helt ufordragelig...

synes hun er manipulerende, bortskjemt og mangler empati...

de i barnehagen hadde innkalt venninna mi til møte for å snakke om oppførselen til datteren.. hun unnskyldte det med at hun hadde jo så sterk vilje, kom til å nå langt her i verden med denne viljen og at den ikke kunne stoppes. Klarer ikke høre på mere skryt om henne.. har mest lyst til å si at dattra hennes er en bortskjemt drittunge som er slem med andre barn.

hva synes dere jeg burde gjøre???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si kanskje ikke ord for ord det du skriver, men si at du opplever ungen som vrang og vanskelig. Kasskje det er det som skal til, selv om det er vondt å høre og vondt å si.

Skrevet

hva synes du selv? tror du det er lurt å si til venninnen din at du synes det kjæreste hun har er en bortskjemt drittunge som er slem med andre barn? tror du at dere vil være venner særlig lenge da?

Skrevet

er jo det jeg er redd for da..

Skrevet

IKKE si noe om du ønsker å beholde vennskapet. At du sier aldri så forsiktig at hun har et vanskelig barn så vil det reflektere på henne som mor og hun vil automatisk bli fornærmet. Hun vil se det som at du mener hun er en dårlig mor. La barnehagen ta seg av dette problemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...