♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Jeg har gått til kiropraktoren med Leah nå i 2mnd og hun er enda ikke god i nakken, øvre nakke. Kiropraktoren sa i begynnelsen at vist jeg ikke hadde kommet ville det utvikle seg til KISS. Men nå etter 2 mnd, så føler jeg rett og slett at hun har fått KISS II. Hun har veldig forstyrret søvn på dag tid og også på natten men med mindre grad, klarer å roe seg selv og sovne videre. Spiseproblemer har hun også og bare blitt værre syns jeg, tuller litt med flaska før hun finner ut åssen hun ska suge og drikker lite, motorisk uro har hun også. Og hater virkelig å ligge på magen.!!!! Skal ringe til kiropraktoren min i morgen. Bor i en liten by med få behandlingsmuligheter, har bare fysio, kiropraktor og ostopat. Dere med KISS babyer, hva gjor dere og hvilken behandling hadde dere?? Syns 2 mnd hos kiropraktor uten at hun har blitt god er lenge.
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 30. mars 2010 Fant faktisk manuellteraput som behandler barn i nabo kommunen, så skal ringe der i morgen å få time...
Aibell Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 God bedring til babyen din. Manuellterapeut er nok det beste alternativet
Cat.68 Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 Jenta mi hadde Kiss som liten og ble behandlet av en manuelterapeut. Hun ble helt fin etter 4 behandlinger. Trur manuelterapeuter har bedre tak på kiss en kiropraktikere. Eller det påstås ihvertfall det. Dessuten er det gratis for barn under 10 år.
melkekua™ Skrevet 31. mars 2010 #5 Skrevet 31. mars 2010 Manuellterapeut gjorde susen for mine 2 jenter :-) Eldste trengte 3 behandlinger, yngste trengte 4.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå