cherry coke Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 er usikker på om jeg bør ha det. Datteren min skal sove hos besteforeldrene sine 2 netter denne påsken. Vanligvis er vi sammen 24/7 og hun koser seg veldig der hos dem. Men så synes jeg at påsken er familietid og en tid hvor jeg virkelig får kvalitetstid med barnet mitt. Men hun skal bare sove der og dagene er jeg sammen med henne, så godt som hele tiden.. Ene kvelden skal jeg på middag hos kjæresten og andre kvelden skal jeg ut sammen med venner jeg ser veldig sjelden. Hadde du hatt dårlig samvittighet?
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Nei! Kos deg!!! :-) Bare moro for henne med litt forandring, og hun skjønner jo at du ikke er borte!
BlåBlå Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 Hun får det som plommen i egget ! Kos deg med god samvittighet.
lille spira Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 Hadde jeg ikke hatt dårlig samvittighet for ett sekund. Vi damer bruker aaaaaltfor mye tid på å ha dårlig samvittighet. Bruk heller tiden på å kose deg
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 30. mars 2010 #5 Skrevet 30. mars 2010 Nei, det hadde jeg alldeles ikke hatt. Og det trenger ikke du ha heller!!! KOS deg!
erteposen + 4 Skrevet 30. mars 2010 #6 Skrevet 30. mars 2010 Koser de seg ikke da? Jenta sover, og det er jo godt å får være sammen med besteforeldrene:)
Gjest Skrevet 30. mars 2010 #7 Skrevet 30. mars 2010 Hadde aldri verden hatt dårlig samvittighet, jeg var ute med venninner på lørdag, og da var hun 11 dager. Hun er jo så heldig som hittil har hatt deg helt for seg selv, og hun kommer til å ha det supert. En lykkelig mor er dessuten en forutsetning for et lykkelig barn:-). Kos deg med kjæresten!
solstråle69 Skrevet 30. mars 2010 #8 Skrevet 30. mars 2010 Det hadde jeg helt sikkert hatt, og helt sikkert uten grunn! :-))) Kos deg!! :-) Kapabel - det "ordtaket" er en myte, og absolutt ikke en sannhet! Det er en god "unnskyldning" for mange mødre - men har ingenting med virkeligheten å gjøre! :-(
Tøysetipp Skrevet 30. mars 2010 #9 Skrevet 30. mars 2010 Du skal bare gå ut med god samvittighet. Det er jo ingenting som sier at hun ikke får en kjempefin påske for det. Selv om ikke all tid blir brukt sammen med deg. Du er en fantastisk mor og gjør en kjempe jobb. Gå nå ut og ha litt cherry-tid:-) Jeg føler jeg er med datteren min hele tiden jeg. Hun er hos faren sin 20 % og når hun er der koooooser jeg meg med god samvittighet. Vi har aldri avlastning når hun er her hjemme. Og jeg blir ko-ko noen ganger. Og vi krangler så busta fyker. Hun har fått egen seng på rommet vårt og sovner i sengen min påkvelden. Jeg vet jeg er helt håpløs. Men, jeg liker å sove i samme rom som henne. Men, kjenner godt at vi virkelig trenger den tiden fra hverandre. Det gjør sikkert du og. Nyt tiden og kos deg, cherry:-)))
camilla^ Skrevet 30. mars 2010 #11 Skrevet 30. mars 2010 Du burde ikke ha noen dårlig samvittighet. La besteforeldrene skjemme bort barnet litt også, det er har de lov til og det har barnet godt av. Mine barn storkoser seg på hyttetur med farmor, der de har vært siden søndag. i morgen drar de til hytta til mormor og morfar, og jeg kommer først på torsdag. Jeg vet de storkoser seg, og besteforeldre som er veldig glade for å ha de på besøk. De har to sett med skikkelige besteforeldre, som liker å tilbringe masse tid sammen med barnebarna.
Jordbærpiken Skrevet 30. mars 2010 #12 Skrevet 30. mars 2010 Jeg sitter med dårlig samvittighet jeg også, når jeg sender bort raketten for å få litt kvalitetstid med venner og meg selv, men innerst inne vet jeg at jeg overhode ikke trenger å ha det! Og nå er det faktisk blitt slik at jeg synes det er himmelsk å levere barnet mitt til sine besteforeldre for at jeg skal ha litt tid for meg selv, å GUD Å DEILIG DET ER NÅR RAKETTEN KOMMER HJEM IGJEN! Signerer kapabel, en lykkelig mor har et lykkelig barn. Det handler jo om å ta og gi, og du har mye mer å gi tilbake til barnet ditt når du får benyttet litt tid på deg selv og "gjort litt". Nyt det, og kos deg!
Gjest Skrevet 30. mars 2010 #13 Skrevet 30. mars 2010 Hvis du har så grulig dårlig samvittighet, er det kanskje en idé å bruke tiden du bruker her på henne i stedet?
cherry coke Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #14 Skrevet 30. mars 2010 Hæ? Hun sover nå..synes kanskje ikke det er nødvendig å sitte ved sengekanten hennes. Jeg bruker tiden her inne når hun sover.og hva vet du om hvor mye/lite tid jeg bruker på dib?
Gjest Skrevet 30. mars 2010 #15 Skrevet 30. mars 2010 Slike kommentarer kan du med god grunn holde deg for god for å svare på, sikkert bare et intetanende forumtroll som snoker litt her inne i påskestria:-). Jeg har en på 13 dager ved min side, hun er sprell våken, men hun krever ikke min fulle og hele oppmerksomhet hele tiden. Da blir det ikke noe gøy for noen, hehe.
2SmåTroll Skrevet 31. mars 2010 #16 Skrevet 31. mars 2010 kos deg du. Hva skal jeg si for noe da, som har sendt tulla på påskeferie med mormor og morfar siden ho var 1 1/2 år gammel? Nå jobber jeg hele påsken da, så det er nok mer moro for henne og være sammen med de, enn å være hjemme.
Lillepusen-78 Skrevet 31. mars 2010 #18 Skrevet 31. mars 2010 Ikke i det hele tatt! Dere kommer sikkert til å kose dere, begge to :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå