Gå til innhold

Rotete menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så oppgitt noen ganger.

Jeg har en reisejobb, og da er mannen hjemme og steller hus og heim.

Kjører barna i bhg og henter dem og gjør alt.

Jeg er borte 14 dager om gangen.

Han er flink med rutiner og barna. Men han er så fryktelig rotete av seg.

Når jeg kommer hjem så har han vasket og styrt, men det er alltid fryktelig rotete.

Ting som skal kastes, eller legges i skuffer eller skap står plassert rundt omkring i huset.

Ting er aldri der de skal være.

Det irriterer meg noe sinnsykt.

Men huset er rent. Barna er rene og pene, de har hatt det fint mens jeg var borte, og fått maten når de pleier.

Er dette noe å klage for da tenker jeg?

Men det irriterer meg, det tar meg strengt tatt en liten time så har jeg fått huset slik jeg foretrekker det igjen.

Kanskje jeg ikke skal lage bråk for den timen jeg må bruke?

Jeg pleier ikke være urimelig i mine krav til ham. Men den dagen kommer jeg hjem fra 1 uke nattskift og er sliten.

Får ikke til at det ligger til dagen etter heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at det kan være irriterende. Men som du sier så er huset rent, og det samme er barna. Da tenker jeg at det kanskje er like greit å droppe diskusjonen pga. den timen du bruker på rydding. Men jeg har full forståelse for at du føler det er urimelig overfor deg, med tanke på at du kommer fra nattskift.

Skrevet

Du altså...du kommer hjem til en mann som elsker deg og som holder huset rent, barna rene, har orden på rutinene og det meste annet. Men, det er litt rotete??!! Ja nå synes jeg faktisk du burde ta deg selv i nakken!! Greit nok at man kommer hjem fra nattskift, jeg er selv helt utrolig irritabel da, men dette burde kanskje være noe du må klare å leve med, for jeg synes det høres ut som mannen din er en knupp!

Skrevet

dytter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...