Gå til innhold

hei eg hekler baby tepper:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei no har eg laget snart 5 hekla baby tepper med banser på. eg lurte på å gi til sykehuset noen tepper men eg veit ikkje om det er dumt av meg å gjere. no har eg laget dei 5 teppene på under no 2 mnd. noen som har noe i dear på kva eg skal gjere med dei? dei som eg veit om har fått teppe av meg. men no har eg 5. skal lage kansje 2 til meg selv. eg er då 6 veker enten i morgon eller tonsdag. noen som har eit råd kva eg kan gjere med dei??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med veldedighet?

Jeg selv er med i ledelsen av et prosjekt hvor vi blandt annet har sendt babytøy og tepper til et sykehus i Litauen som deler det ut til fattige nybakte mødre :) Vi sender teppene med en som reiser til Litauen selv, så vi vet at alt kommer rett dit det skal.

Det finnes jo vanskeligstilte her i landet og. Men er litt usikker på hvordan man finner frem til dem. Men frelsesarmeen bl.a leverer jo ut esker med mat og klær til mange av disse ved juletider, så de burde jo vite hvordan man skal klare å finne de.

Ellers så er det jo en del som strikker til prematuravdelingene rundt om, så vet at de tar imot i hvert fall :)

Er igrunn en del forskjellige muligheter om man leter litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...