Gjest Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Du spådde meg her om dagen, og jeg spurte om hvordan det ville gå med kjærligheten, du sa at du så han var forelsket i meg og du ville se et bryllup, anledning e.l.. Jeg har blitt invitert i et bryllup han skal på i mai, lurer på om det var det du så ?? Ellers snakker vi myye om giftemål :-D Tusen takk :-)
Miztery Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 Hei, Della! Morsomt at noe har slått til da! Ønsker deg lykke til! Klem
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 Hei Miztery. Du spådde en hel haug er foreden kveld. Faktisk tror jeg du svarte alle, utenom meg:-( SIkkert fort gjort å hoppe over en i en så lang rekke.Spørsmålet mitt var: Elsker han meg? Så om du har td til å konsultere kortene dine.... Håper det:-) (at du har tid)
Miztery Skrevet 30. mars 2010 #5 Skrevet 30. mars 2010 Det ser ut som du er i en komplisert situasjon. Kanskje er det nettopp kjærligheten som er problemet, men det er mulig det er du selv som skaper problemer av ingenting, eller i alle fall lite. La bagateller være nettopp det, bagateller! Men jo, han elsker deg! Og perioden kommer til å gå over, og dere kommer styrket ut av det! Lykke til!
Miztery Skrevet 30. mars 2010 #6 Skrevet 30. mars 2010 Beklager forresten for at jeg hoppet over deg.. :/ Var innom den tråden en tur nå, men kjenner ikke at jeg orker en ny runde, trodde jo ikke så mange skulle melde interesse for å bli "spådd"..
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #7 Skrevet 30. mars 2010 Hvem er faren til barnet mitt og kommer fødselen til å skje før tiden er inne ?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #8 Skrevet 4. april 2010 Takk for svaret:-) Nå tar nok kortene feil. Han elsker meg ikke. Trist å få vite etter et og et halv år sammen, men jeg har jo sett tegnene en stund. Så nå har jeg kjærlighessorg! Påskemorgen slukker sorgen liksom ja. Satser på at siste del av spådommen holder stikk.En vanskelig situasjon nå,men jeg kommer igjennom det,og foran meg ligger lykken. Snufs...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå