Sol Skippertaksdronning Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 - og vi fant en superaktiv liten lillebror Ikke mulig å ta feil, her var vifting med utstyr i det fri, hahaha
Sol Skippertaksdronning Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 30. mars 2010 Eneste minus e at jeg må tilbake i uke 32, pga av morkaka ikke har flyttet seg, og fortsatt dekker hele åpingen.
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 Gratulerer Blir lillebror her også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå