14september? Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 jeg har prøvd mange, og alle smaker dårlig solbærsaft...:S
camillusken77 Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 kom over en liste over anbefalinger fra en vinekspert da jeg gikk gravid med førstemann. drakk meg gjennom lista og ALT smakte sur solbærsaft.
bitthen Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 Kos deg heller med et glass ekte iskald Cola til maten. Bedre det enn solbærsaft
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 30. mars 2010 #5 Skrevet 30. mars 2010 Å nei....!!! Nå gikk jeg inn på denne tråden i håp om å finne en anbefaling så jeg riktig kunne kose meg til påske....men alt smaker visst like dårlig ser det ut som =)
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 30. mars 2010 #6 Skrevet 30. mars 2010 DET lurer jeg også på! Hva med hvitvin da? Rosèvin? Musserende? Jeg vil ha en GOD alkoholfri vin!
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 30. mars 2010 #7 Skrevet 30. mars 2010 Hihi...tørst du også ja? :) Skal høre på polet imorgen jeg - men nå tror jeg at rødt utgår =)
MorJOhanne Skrevet 31. mars 2010 #8 Skrevet 31. mars 2010 Har prøvd en rødvin, fysj så vond!! Hvitvin prøvde jeg en Ebony Vale Chardonnay. Den var ikke så værst. Funka til sushi asså!
Mamma's Magic Skrevet 31. mars 2010 #9 Skrevet 31. mars 2010 Enig med MorJOhanne, Ebony Vale Chardonnay fungerer helt greit. Noe solbærsaftsmak er selvsagt å spore, men man blir så himla lei av å drikke brus, at det kan være greit med litt tullerødvin i blant. Ellers er det jo masse "øl" som er ganske godt, f.eks. Aas uten. Men vinen er vanskeligere...
14september? Skrevet 31. mars 2010 #10 Skrevet 31. mars 2010 Jeg tar meg et glass alkoholfri cider i vinglass jeg;) Kanskje med jorbær som pynt... Det smaker iallefall bedre enn dårlig solbærsaft... Dessuten smaker alt bedre i et fint glass med litt stæsj på! Hadde store forhåpninger til fake rødvin i begynnelsen av svsk, meeeen...
stjertløvetann Skrevet 31. mars 2010 #11 Skrevet 31. mars 2010 Bare slenger meg på alle de andre - nei. Alkoholfri rødvin er bæsj. I tillegg leste jeg engang om en studie hvor de hadde funnet ut at det er andre stoffer enn alkoholen i vin som er skadelig, husker ikke hvilke, men de kunne føre til adhd iallefall.. Så da er man iallefall på den sikre siden iogmed at det smaker vondt
mamma til to prinsesser <3 Skrevet 1. april 2010 #12 Skrevet 1. april 2010 Jeg er blitt en "hund" etter øl etter at jeg ble gravid så hos oss er det alltid munkholm og frees( alkoholfri mackøl) i kjøleskapet. D morsomme er at jeg ikke er stor fan av øl til vanlig.. Er kjempeglad i vin, men orker ikke prøve meg på de alkoholfrie vinene dette svangerskapet... De er ikke gode noen av dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå