Gå til innhold

Heh - blir man penere med årene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En tante jeg aldri ser sa at jeg hadde blitt såå pen siden hun så meg sist. Det er 3-4 år siden. Og da kom jeg til å tenke litt på det - når er man på sitt peneste? Er dere penere nå, enn for 10 år siden? Hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man forandrer seg jo med årene som kommer på:)

Jeg syns forøvrig ikke jeg har forandret meg de tre siste årene, men hvis vi snakker 8-10 år tilbake er det ganske stor forandring:) Jeg var fornøyd med meg selv den gangen også, men syns nok jeg har penere trekk feks i ansiktet nå.

Hehe men noen sier jo bare sånt da :o) Ei venninne av min bestemor sa til meg for noen år siden. Da hadde jeg ikke sett henne siden tenårene, at jaja ****, det er flott at det går an å vokse seg pen........*ler*. Den gangen ble jeg en smule fornærmet, og brodern holdt på å dra te kjerringa for han mente det var toppen av frekkhet:p

Gjest poäng
Skrevet

Men er ikke du bare 18-19 år? Da har 3-4 år ganske mye å si, for 3-4 år siden så var jo du midt i tenårene og ikke ferdig utvokst.

Når man er på sitt peneste er vel forskjellig fra person til person. Jeg synes feks Mona Grudt er mye penere i dag enn da hun vant Miss Universe (?) for ørten år siden.

Skrevet

Jeg ser at du er født i 90, og da vil jeg nok tru du kan ha forandra deg på de siste fire årene ja. Det gjorde i allefall jeg den gangen:)

Skrevet

Etter min mening er de fleste penest i 30-40 årene. Noen senere.

Skrevet

tja, mange blir penere når alt er ferdig utvokst og utviklet. Jeg fikk høre at jeg så så godt ut og var penere etter at jeg hadde fått datteren min. Tror kanskje det hadde å gjøre med at jeg var veldig tynn før så noen kg mer gjorde seg. I tillegg var jeg veldig lykkelig og det å være lykkelig å ha det godt kan også få en til å se penere ut.

Skrevet

Meget mulig:) Jeg har fått kommentarer på at jeg har blitt penere etter at jeg fikk barn, en kompis mente at; "du var søt før, men nå er du pen". Sikkert en koselig måte å si at jeg har blitt voksen på;)

Skrevet

Det er mange som var pene i tenåra som ikke er pene når de er 30 år. Noen blir absolutt penere med åra, og i løpet av 20-åra får jo mange mer markerte trekk. Mange er på sitt peneste da de er rundt 40 år, og da kan de ofte også å kle seg etter kroppen.

Jeg tror kanskje jeg var penere i starten av 20-åra, men jeg er flottere. Har funnet en stil jeg trives med og er vel mer selvsikker.

Skrevet

Jeg har egentlig ikke forandret meg stort de siste 10 årene, men med tanke på at jeg er mer fornuftig i forhold til hårsveis ++ så er jeg penere nå enn da =))

Skrevet

Jeg var penere da jeg var yngre. Fordi jeg var slankere da. Hårfarge og sminken var i overkant så den vil jeg si at har bedret seg. Er ingen vakker person og vil vel alltid være helt middels.

Skrevet

Ja, noen blir vel det. Må innrømme at jeg har blomstret en del siden ungdomsskolen..er nå 28. Var ikke noen "blomst" på den tiden for å si det slik.

Men kurven går vel bare oppover til et visst punkt/alder, og så går den sakte men sikkert nedover :P Når det skjer varierer veldig fra person til person.

Skrevet

Mannen min sier at jeg er mye penere nå enn da han møtte meg. (Selv om litt av puppene er borte etter amming....). Jeg er slankere nå, men ansiktet mitt er vel blitt mer markert. Er 31 (var 24 da vi møttes)

Skrevet

Ja, veldig mange blir det.

I jentegjengen min ( vi er 36 år i år) er de fleste penere og MYE flottere i dag enn for 15-20 år siden.

Skrevet

Pussig det der. Tannlegen min kommenterte at jeg ble penere og penere med årene. Mannen min har også sagt nå i det siste at jeg har blitt enda mer attraktiv.

Jeg ser selv at jeg har endret meg, men vet ikke om jeg liker det jeg ser. Ansiktet har mindre fett, puppene likeså, men kroppen har blitt mykere og mer kvinnelig.

Når man er på sitt peneste er kanskje avhengig av utseende og kroppsfasong. Noen kler å bli magrere i ansiktet, andre ikke. Noen har mye former før barna blir født og får "for mye senere" , andre er noen streker som blir mer kvinnelige og "penere" etter fødsler.

Skrevet

Nei, det snur når man er bikker 30, med mindre man sammenligner seg med 40 åringer. Man må jo jobbe mot tyngdekraften og generell aldring, ungdommen er penest. Men, greit å strebe etter og være en nogenlunde sprek 30-og-noe-åring;)

Skrevet

Jeg synes at mange blir penere med årene ja=)

For min del tror jeg det har med selvsikkerhet og at jeg utstråler en trygghet som jeg ikke hadde da jeg var yngre.

Utseendemessig er jeg midt på treet vil jeg si, men føler meg bedre. Og det til tross for hengepupper, strekkmerker etc.

Skrevet

Ja, jeg er nok penere nå enn for ti år siden. Både fjes og kropp!

Jeg 32 år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...