Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Er gravid med nr 2 nå og dette blit definitivt den siste. Jeg elsker sønnen min, og kommer til å elske/elsker barnet i magen, men har overhodet ikke lyst på flere. Andre som føler det samme?
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Jeg har bare 1 barn og skal ikke ha fler... Mitt valg.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 Ja. Vi har to barn og skal ikke ha flere.
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 30. mars 2010 #7 Skrevet 30. mars 2010 vi ha en og en i magen.. har alltid bare skulle hatt to, og føler sånn nå også.. men jeg kjenner at den endelige avgjørelsen får vi nok ta om en 5-7 år.. da er jeg 31-32.. men som sagt gaaanske sikker på kun 2 kjærlighetsbarn :)
mammaen til Odin Skrevet 30. mars 2010 #8 Skrevet 30. mars 2010 Vil bare ha 2 her og. Har Odin på nesten 7 mnd, og vil bare ha en til
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #9 Skrevet 30. mars 2010 Jeg er så sikker i min sak at jeg håper mannen min vil sterilisere seg (da det er mindre komplisert for han enn for meg å gjøre det), han vil også bare ha to. Godt vi er enig:)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #10 Skrevet 30. mars 2010 Jeg skal ikke ha flere enn de to vi har. Håper på at samboeren min skal sterilisere seg siden jeg "feiget" ut da jeg tok ks sist. Jeg er så ferdig med å gå gravid at jeg syns synd på venninnene mine når de sier at de er gravid eller at de skal ha flere barn. Tenker at jeg er sååååå glad jeg er ferdig.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #11 Skrevet 30. mars 2010 Er alene med 2 barn og jeg skal definitivt ALDRI ha fler. Holder i massevis og litt til med 2!!
Rampongi Skrevet 30. mars 2010 #12 Skrevet 30. mars 2010 Har en og det holder i massevis. Om ikke vi plutselig skulle finne på å gifte oss. Da vil jeg gjerne adoptere en nydelig liten tass om vi skulle være så heldige å få lov til det.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #13 Skrevet 30. mars 2010 Hehe, vi var helt sikre på at vi bare ville ha to. Etter et tungt andre svangerskap og en enda værre og skremmende fødsel var vi enda mer sikker. ALDRI om vi skulle gå gjennom dette en gang til! Så ble andremann to år og plutselig ombestemte vi oss, nå har vi fire stykker (og jeg er sterilisert) ;-)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #14 Skrevet 30. mars 2010 Jeg vet at jeg aldri kommer til å ombestemme meg. Før jeg ble gravid med nr 2 visste jeg ikke om jeg ville ha 2 eller 3, men jeg visste at jeg kom til å kjenne det på meg. Om jeg var "ferdig" eller om det ville føles rart at det ble den siste. Og jeg bare vet med 100% sikkerhet at jeg virkelig ikke ønsker meg fler enn 2 barn. For meg er det perfekt.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #15 Skrevet 30. mars 2010 jeg har en og vil bare ha en til. no more. (men vil ikke at noen av oss skal sterilisere oss av den grunn)
Gjest Skrevet 30. mars 2010 #16 Skrevet 30. mars 2010 Men, uten at jeg mener å være frekk så vil jeg bare påpeke en ting; Du sier at det er du som er sikker i din sak, Hvorfor skal han da sterilisere seg? Mange menn har en veldig sperre mot å få noe som helt operert mellom bena. Blir vel mest rettferdig hvis den som har bestemt at det er nok steriliserer seg. Vet om pengeargumentet men i en sak som er så endelig som sterilisering synes jeg ikke at det burde være et spørsmål om penger. Herigården er det jeg som skal sterilisere meg, siden det er jeg som ikke vil ha fler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå