Gå til innhold

er nav åpent i morgen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sansynlig vis åpent i morgen formiddag, men ikke forvent at du får snakke med noen som har greie på din sak eller det du lurer på. De aller fleste har nok tatt påskeferie selv om det sitter noen i skranken og på sentralbordet.

Skrevet

åh hva vet du liksom om det? på nav her jeg jobber er ca 70 % på jobb i morga

NAV har åpent fram til 12 og er ikke vanskeligere å få svar på ting i morgen.

Skrevet

Hehe, supert, da tar jeg turen innom i morgen:-)

Men vet du svaret på dette?

Har 3 mnd igjen av studiene.

Er alene mor med 1 barn og kommer ikke til å flytte sammen med han jeg har planer om å bli gravid med.

Vil jeg få mer støtte fra nav eller ved å jobbe 6 mnd først?

Hvis jeg er gravid når de ansetter meg og ikke opplyser om dette, hvilke rettigheter har jeg da? Hvis jeg etter å ha jobbet der i 3 mnd må slutte i jobben pga sykemeld el, vil jeg da ikke få lønn ettersom jeg ikke har jobbet der i 6mnd?

blæ........

Skrevet

Har forsøkt diverse offentlige etater både i dag og i går og fått samme svar hele veien: "Her er det nesten ingen på jobb, det er jo påske". Til og med på fredag var det hele avdelinger i kommunen som var fulstendig uten folk her, så jeg er ganske oppgitt. NAV har jeg imidlertid ikke forsøkt. Mulig det er noen som jobber der.

Skrevet

Du trenger ikke å opplyse at du er gravid når du søker jobb. Det har ingen betydning for retten til sykepenger. Sykepenger teller som grunnlag for foreldrepenger.

Skrevet

jo faktisk, nav er er vanskelige og kommunisere med. Blir sendt over fra den ene til den andre, de klarer ikke og gi meg et sikkelig svar ang mammapermisjon .....håpløse ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...