Gå til innhold

21 barnelik funnet flytende i ei elv


Anbefalte innlegg

Skrevet

Først tenkte jeg "huff, så grusomt og makabert!" Og det er det jo. Men hva handler denne artikkelen egentlig om?

 

-Skal Kina henges ut fordi man finner barnelikene i elva?

 

-Eller fordi de praktiserer ettbarnspolitikken?

 

-Eller fordi de har dumpet "sykehusavfall" i ei elv?

 

-Eller fordi de fortar flere aborter enn mange andre land?

 

Føler med mødrene til hvert eneste ett av disse dyrebare barna.

 

Stinker janteloven av hele artikkelen, siden vi foretar mange aborter i vårt eget land også. De hadde neppe satt navnelapp på aborterte foster.

Hva er vitsen med å nevne at Kina tar minst 13 millioner aborter i året? Vi er ikke så mye bedre i forhold til folkeantallet.

 

Denne artikkelen handler ikke om abort, men om nyfødte barnelik.

 

 

http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7061890

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Janteloven? Ehh... har hørt Janteloven få skylda for mye og mangt, men dette tok kaka

Skrevet

Janteloven handler jo om å tro at man er så mye bedre enn andre, så dette passer jo bra.

Men du skjønte kanskje ikke hele sammenhengen?

 

Norge slår seg selv på brystet hele tiden i forhold til andre land, og tror selv at vi er så mye bedre enn andre land. Men i realiteten er vi ikke det.

Kina har flere aborter, men Norge tråkker litt stillere rundt det. Og kaster ikke barnelik i elvene.

 

Hurra for oss.

Skal vi tre den røde topplua litt lengre nedover ørene? Og øynene?

Vi er de mest selvgode fjolsene som finnes.

Blir kvalm over å være norsk.

Skrevet

Nordmenn er på god vei til å bli verdens mest selvgode idioter.

Noe å slå seg selv på brystet for, ja.

 

Jippi.

Skrevet

janteloven handler vel om at man ikke skal ha lov til å synest man er god på noe/flink til noe?

 

 

Men uansett- makabert og jævlig trist

Skrevet

Janteloven handler om at du ikke skal tro du er bedre enn "oss". Med en “ovenfra og ned-holdning“. Det er det den handler om.

Skrevet

Det er klart svært alvorlig at det blir tatt liv av så mange babyer hvert år. Noen av de er jo i siste trimester også.

Skrevet

Det er nå en viss forskjell på døde barn som er kastet i elven eventuelt VELDIG sene aborter og de abortene vi har her til lands. Syntes godt vi kan ta avstand fra en type oppførsel i et land uten at det blir til at man henger ut et helt land.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...