Gå til innhold

Hvor lenge brukte dere vippestolen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Funderer på når jeg skal selge den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi brukte den en god stund til begge ungene vi. Tror ikke jeg solgte den før sistemann var ca. 10 mndr. eller noe sånt.

Selv om de satt helt greit på rumpa og i en høy stol til bords når de spiste fra de var rundt halv-åtet begge to, så var det godt å ha en vippestol og hvile litt i innimellom. Foran tv'en og når de skulle ha seg en cowboystrekk.

Skrevet

Ok, min er bare 5 mnd, så jeg tenker jeg venter til 10 mnd iallefall :)

Skrevet

Her brukte minstemann den bare i 4 mnd.. Da gikk han ut av den selv med selene på så det nyttet ikke å ha han i den mer.

 

Jentene brukte den lenger.. Husker eldste pleide å "låne" den da lillesøsteren var baby, men det er bare 13 mnd mellom de da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...