Gå til innhold

Kjøper mannen din bind/tamponger for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det gjør han uten noe spørsmål;) tilåme tatt ut p-pillene mine engang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min er den som bestandig kjøper bind, truseinnlegg, tamponger, graviditetstester o.l. Han bryr seg ikke i det hele tatt.

Sist han hentet graviditetstest, så sa han til damen i kassen at hun skulle fint bare ta den med to, for den helt sikkert til å komme til bruk :)

Han hentet også canensten når jeg fikk sopp når jeg var gravid ;)

Skrevet

Tilåme? Herregud. Måtte lese det noen ganger for å forstå. Er det virkelig mulig .....

Skrevet

Neei..men har ikke vært veldig nødvendig til nå.

Var en gang jeg satt i bilen mens han handlet (satt sammen med lille). Spurte om han kunne kjøpe med truseinnlegg. Da lo han litt og sa at jeg heller kunne gå inn selv når han kom ut.

Vi er av typen som synes det er flaut å kjøpe kondomer. Haha

Skrevet

ja det gjør han:) men det blir leeenge til neste gang, nettopp funnet ut at jeg er gravid igjen:)))

Skrevet

Ja!

Den som er på butikken kjøper jo også det, noen ganger er det jeg og andre ganger han.

Skrevet

Ja. er derimot kke alltid han kommer hjem med riktig type... Er greiest å gjøre det selv.

Skrevet

Du vet at de flester skriver til hverandre på dialekt.. Det er lett å glemme seg vet du.

Synes du skal roe deg ned og kanskje lære de hvordan man oppfører seg?

Skrevet

faktisk så er det stort sett han som gjør det :)

Skrevet

Ja det gjør han uten problemer :)

Skrevet

Ikkeno problem. Strømpebukser derimot. DET syns han er ekkelt (men han kan gjøre det dersom det er kriiiiiise) :)

Som han sa: "Bind skjønner jo alle at ikke er til meg. Strømpebuksa kan jo være til eget bruk, liker ikke at kassadamene tror jeg går med det" :D

Skrevet

Jepp, så sant jeg har bedt han om det.

Skrevet

Tilåme! Haha, like bra som avertil;) Søtt og sjarmerende.

Joa, det kan han gjøre, men sist kom han hjem med Tena Lady småurinlekkasjebind istedet for Libresse nattbind, slik jeg bestile under den fryktede Renselsen.

Skrevet

Nå er det stort sett jeg som handler, men om han skal på butikken og det trengs så kjøper han. Tror ikke han syns det er flaut i det hele tatt.

Jeg derimot, syns det er knallflaut å kjøpe kondomer. Føler alle ser på meg og tenker "Se der ja, der er ei som skal ha sex, haha". Noe så tåpelig, alle som ser meg med to små unger på slep skjønner vel at jeg har sex uten å se meg med ei kondompakke i hånda :)

Heldigvis er det sjelden vi bruker kondom, stort sett er det andre prevensjonsmidler i omløp :)

Skrevet

Klart han gjør :)

Han kan også kjøpe p-piller, graviditetstest, canesten og strømpebukse om jeg ber om det ;)

Skrevet

Jeg er trønder å skriver tilåme;) noen synes det er rart sikkert, men gammel vane:-))

Skrevet

Haha! ;p avertil, tilåme, palestinablondt hår og honkler er av de bedre;)

Signerer den med å kjøpe kondomer, føler meg så laus liksom hehehe..

Skrevet

Ja det gjør han, han bryr seg ikke. Men tror han hadde gitt opp om jeg skulle ha bind, for der er det litt flere å velge i. Litt enklere å huske BLÅ tampong, og ingen krise om det kommer feil farge heller.

Men det er flere og flere menn som kjøper slikt fortiden syns jeg, og det er overraskende mange menn som spør om hjelp når de skal kjøpe også. Så jeg tror det blir mindre skummelt for de, før så gjemte de det gjerne under en bærepose når de skulle betale. Jeg jobber i matbutikk.

Skrevet

Det gjorde jeg alltid -- hun klarte ikke følge med - men jeg visste aldri hva jeg skulle kjøpe - slik at det ble noe i den hyllen

Skrevet

Ja, det gjør han. Men hender han kommer hjem med feil, selv om jeg har skrevet ned detaljert hva jeg skal ha. Men ser at det er flere som gjør det :o)

Skrevet

Ja, ikke noe problem .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...