Gå til innhold

Lekker urin!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver eneste gang jeg ikke går med tamponger, er trusen min søkkvåt når jeg skal på do... Og jeg merker det ikke engang.. Nesten sånn at jeg faktisk gleder meg til jeg har mensen, for da kan jeg bruke tamponger med en unnskyldning.. Tips? OG vet dere hvorfor jeg lekker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør du knipeøvelser? Det bør alle damer gjøre hele livet, det hindrer slike problemer.

Løper du mye? Bærer mye? Dette kan være ganske belastende på bekkenbunnen og knipeøvelser, fortsatt, er veldig viktig.

Ikke masse kjappe knip, men hold det lenge og hardt før du slipper opp ordentlig og holder lenge igjen.

Skrevet

Du bør ta en tur til gynekolog for å sjekke om det er noe galt. Få en full undersøkelse med ul av blære. Ja, og sjekk for uvi. Du kan ha 'slapp blære'? dvs blæra har blitt for stor fordi du har holdt deg for mye, og så poser den seg og du får ikke tømt den skikkelig uten kateter.

Klart at du må gjøre knipeøvelser også, men du ville merket om det var hoste- eller hoppelekkasje. Det høres ut som om det lekker littegranne hele tiden og da hjelper det ikke å være flink til å holde seg.

Gjest sug lut
Skrevet

Er du sikker på at det er urin, da? Tampongen skal settes rimelig feil for å sperre urinveien, tross alt.

Skrevet

Ja, her er det noe muffens...

Skrevet

Herregud, det stemmer det... Trusa er helt tørr når jeg bruker tamponger.. Hva er det som kommer "ut" da?? Kan ikke være noe alvorlig vel?

Gjest sug lut
Skrevet

Du kan ha mye og tyntflytende utflod, veldig vanlig under graviditet blant annet. Har du noe annet ubehag?

Skrevet

Det kan ikke være tynn vanlig utflod da? De fleste har jo det, i litt varierende grad...

Skrevet

Kan jo være utflod, men jeg ville tatt meg turen til legen, jeg...

Skrevet

Er ikke gravid nå lengre.. Gud, nå vart jeg faktisk redd for at det er noe gale.. Hva er det "verste" som kan skje? Kan noen svare meg på det? Selv om jeg vet jeg stiller vanskelige spm..

Nei, har ikke noe ubehag.. Utenom at jeg må skifte truse 5 ganger daglig da.. :)

Gjest sug lut
Skrevet

Veit ikke om noenting farlig som har det der som symptom, så jeg tror du bare skal ta det med ro. Muligens er det bare en bakterieflora-endring. Sjekk det hos legen din, så er du trygg. Og hamstre en pall m truseinnlegg så lenge...

Skrevet

Kan du ikke bruke truseinnlegg eller bind da, selv om du ikke har mensen? Må jo være lettere det enn å skifte truse fem ganger om dagen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...