Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, er første gangs og lurer på hva jeg skal ha på babyen hjem fra sykehuset? har termin 7 mai, er ikke så varmt da akkurat..

har funnet en body, sparkebukse og lue som hentesett, men hva skal jeg ha utenpå dette? (skal kjøre bil)

alle forslag taes imot med takk :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har et lite ullsett, enten hel dress eller jakke og bukse. Eller så kan du jo ta på en sånn tynn kjøredress :)

Skrevet

Jeg vil foreslå en hel "bamsedress". Litt tykk, men ikke for varm. Du får baby på våren, jeg fikk på høsten sist. Ca like varmt vil jeg tro, og jeg hadde en sånn hel dress utenpå ca det samme som du har kjøpt :-)

Name It har fine sånne dresser, de har bl.a. en som ser strikket ut med striper på + hette. Kjempesøte! Ellers finnes det både fleece og litt tynnere ullstrikkede.

Skrevet

Vi har en litt tykk bomullsjakke, lue og sokker vi.. Så setter vi henne rett i bilstolen med et pledd over seg:-) Da er det lett å regulere tempraturen hvis hun blir for varm i bilen:-)

Skrevet

jeg skal ha en velur bukse og jakke. Sånn brunt sett med Ole Brum på:-)

Tar også med teddydressen tilfelle det skulle være kaldt(har jo vært et par minus grader i det siste)...

under skal han ha langarmet body,strømpebukse og sokker:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...