Gå til innhold

Bekkenløsning og sex!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips til gode stillinger??

Føler at jeg bare ligger der som et lik, det er så hersens vondt å bevege seg når jeg ligger.

Jeg vil jo ha god, og ikke vond sex!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarte ikke ha sex... Det var bare vondt.

Skrevet

Null sex er uaktuelt.

Jordmor foreslo å ligge på siden, med en pute til å støtte magen, og en pute mellom bena for å stabilisere bekkenet.

Vi prøvde, men det ble bare rart.

Litt sånn "Vent litt kjære, jeg skal bare legge meg til og dandere støtteputer litt her og der, så kan du bare kjøre på!"

HI

Skrevet

Formen min er litt variabel. I gode perioder kan jeg være litt mer aktiv, f. eks stå med samlede ben og ryggen til sengekanten, hvor han sitter, og han kan bevege meg opp og ned med sine hender på mine hofter... (jada, utrolig dårlig forklart) Jeg kan også være på toppen i "misjonær", hvis jeg har bena mine innenfor hans ben, for å ikke sprike for mye, og han hjelper meg med bevegelsene:)

Når jeg har ordentlig vondt, men likevel har lyst er det eneste som fungerer at jeg ligger med ryggen mot hans mage, begge to sidelengs i senga, og han tar meg bakfra. Må da ta bevegelsene litt roligere enn vanlig for å unngå harde støt mot bekkenet, men vi kommer i mål på denne måten også:)

Skrevet

Hehe, det blir litt rart,men spontan og uhemmet sex er nesten umulig å kombinere med bekkenløsning. :) Du kan ikke ligge over en saccosekk da, med ansiktet ned? Eller montere sexhuske med støtte i ryggen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...