Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Hvordan få de væk? De er så små at de nesten ikke synes, men jeg liker de absolut ikke. Mannen vil ikke gå til legen, siden de er så små, men jeg kvier meg for å ha sex og oppfatter de som et problem i vårt samliv. Jeg ska til gyn etter påske, så håper jeg kan få medisin til ham da, men finnes der kjerringråd mot kønsvotter eller håndkjøps medisin?
Gjest sug lut Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Fnis, jeg skjønner du er dansk, men votter på penis er et uimotståelig bilde - greit å bare måtte strikke en eneste finger da gitt, og ingen tommel? Vorter, derimot, vet jeg ikke noe om.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 Hehehe, jeg trodde det skulle være et morsomt innlegg, men du er dansk, ja.... Det middelet som tar kjønnsvorter må du ha resept på. Han bør vel forstå at du ikke vil ha sex med ham mens han har vortene? Jeg ville hvertfall ikke blitt smittet for å være grei...
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #5 Skrevet 30. mars 2010 Tenk at man kan skrive så feil. Jeg ler meg ihjel. Vorter, skuller der stå! Hadde vært bra om votter var problemet. Hi
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #6 Skrevet 30. mars 2010 Nekt ham sex, det er meget smittsomt og det kan øke faren for livmorhalskreft for deg. Sannsynligheten for at du er smittet er absolutt til stede. Jag mannen til legen, han er forpliktet til å oppsøke lege og behandling hvis han har eller har mistanke om at han har en seksuelt overførbar sykdom.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #7 Skrevet 30. mars 2010 By the way.... Vorter skrives vorter på dansk også, så jeg kan ikke bruke den som unnskyldning. Får vente til over påske, så håper jeg at min gyn skriver ut medsin til min kjære eller får se, om han selv fikser det innen da. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå