4 ♥ Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 ...lurer på om det har noe innvirkning. Tvilsomt for min del. Har innstillt meg på at det ikke skjer noe på 1,5 uke. Selv om jeg ble strippet på fredag, gode kynnere et par timer på kvelden. Slimproppen gikk i går, litt kynnere på ettermiddagen. Men jeg tor det er en liten luring inni der som bare driver å lurer mamman sin til å få litt forhåpninger med jevne mellomrom her:-) Helt rolig i dag ihvertfall. Uansett spennede å se om fullmåne har noen innvirkning og det blir kø på føden i natt. :-))
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 hadde vært moro om det skjedde noe i natt ja! Men tviler, her har ikke slimproppen gått engang! har endel vonde kynnere, og murringer i rygg og mage, men det er vel det eneste:/
mjhanse Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 Hadde vært veldig deilig om det hadde hatt en innvirkning.. Men nå synes jeg at han lurer meg så mye at jeg helt har mistet troen på at han kansje kan komme litt før. Ventetiden varer vel iallefall til terminen. Vi er ikke så heldige at vi slipper unna med 1,5 uke..
Nikki 75 Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 Ja, man kan jo alltid håpe.... Men innbiller meg jeg burde begynt å kjenne noe nå hvis det skal skje noe i natt.
Nine:) Skrevet 30. mars 2010 #5 Skrevet 30. mars 2010 Den slimproppen trenger jo ikke å gå før det er i gang:)) Jeg satser alt på fullmåne!!! hihi Det var fullmåne ved siste fødsel også, og da kom lillegutt 3 uker før tiden.... Denne gangen er alt bare skikkelig vondt og masete, så jeg føler at nr tre driver med lureri her også 8 dager til termin nå, men veeeldig klar for 0 dager til fødsel:)) Vi får sette oss på verandaen ved mørkets frembrudd, jenter!! hehe kanskje det hjelper å sitte ute å bli direkte eksponert:)) 30.03 er jo en fin fødselsdato også!!
mamman til to gutter Skrevet 30. mars 2010 #6 Skrevet 30. mars 2010 Jeg hadde ingen tegn før jeg våknet på natta av at det var i gang sist, så man trenger ikke merke noe på kvelden selvom det starter i løpet av natta. Håper på fullmåne jeg også, selvom jeg egentlig ikke har tro på det i det hele tatt, men etter en "lurenatt" natt til i går og lege som sa hodet var festet i dag, selvom jeg er 2.gangs, så håper jeg hvertfall litt...
idamamma-00 Skrevet 30. mars 2010 #7 Skrevet 30. mars 2010 Etter en tung dag i dag satser jeg på at hun kommer ut i morgen. Så HÅPER det setter igang i natt. Regner med jeg skal bruke litt tid på åpningsfasen - brukte laaang tid sist, men det er helt greit bare det kommer igang!!!!!! Slimproppen gikk i går, og har kommet mye slim og blod i dag også. KOM UT!!!!!!
Mammatil4jenter Skrevet 30. mars 2010 #8 Skrevet 30. mars 2010 *Håpe, håpe* Terminen min er i morgen, så kunne godt begynt å skje noe her snart.. Slimproppen gikk ikke sist gang,og har heller ikke gjort det nå. Men har en del kynnere.. Bare de kunne gått over til rier!! Har en ganske stor baby inni her, så trenger ikke gå 2 uker over altså.........
4 ♥ Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 31. mars 2010 Er her enda ja....ingen innvirkning denne månen heller. Hmm..er bare enda mer forkjøla enn i går:-s Så nå har jeg gitt opp og tar påskeferie!:-))
Nine:) Skrevet 31. mars 2010 #10 Skrevet 31. mars 2010 hehe satset alt, og tapte..... isj... fortsatt her ja, men får satse alt på 1. april nå da:)) Fødselen føles iallefall veldig nærme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå