Gå til innhold

Vokser magene til dere september-jentene?


mandalay

Anbefalte innlegg

Jeg er 16+2, førstegangsfødende og syntes magen vokser så treeeegt.... Den vokste litt i begynnelsen av uke 13, men så har det liksom ikke skjedd så mye etterpå. Jeg går med mammabukser fordi det er mer behaglig, og da ser man jo spesielt at jeg er gravid. Magen ser jo mye rundere ut i mammabukser:-) Men sannheten er jo at jeg aldri har hatt flat mage, og når jeg er naken, ser det egentlig bare ut som jeg har endel ekstra fett rundt magen. Jeg ser jo at den har vokst, og at den ser litt annerledes ut i formen, men jeg vil ha en hard, rund mage:-)

 

Hvordan er det med dere andre her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 17+4 og spesielt den siste uka har magen vokst fort. ;o) Nå er det slik at folk kommenterer at de begynner å se det. :) Morro det da. ;o))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen kilo ekstra jeg også, så var spent på om jeg i det hele tatt kom til å få en antydning til noe flott struttende mage her. Er i uke 18 idag, og magen har begynt å komme. Folk ser det nå, og det er mammabukser det går i!

Hurra for oss septemberdamer sier bare jeg!! Flotte er vi alle mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 16 har ikke egentlig fått noe mage. Men går av og til i mamma bukse siden jeg syntes det er behagelig, Jeg syntes det er rart siden jeg er 2 gangsfødene og i mitt forje svangerskap fikk jeg mage allerede i uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er andregangs og magen står godt ut her 16 uker på vei ihvertfall..fått kommentarer fra folk som ikke vet jeg har vært gravid også, så det er jo litt koselig :) Er ikke av den største sorten, så viser kanskje litt fortere..? ikke vet jeg.. men er superkos med mage igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 16 og man ser godt at jeg er gravid, jeg får kommentarer på at magen er ganske stor til å ikke være lenger. Men er ganske lita ellers så det synes vel fort på meg. Også spiser jeg godt også da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Føler akkurat som deg! Er i uke 18. Gleder meg til magen kommer mer. Den har vokst litt, men ser ikke så kjempeforskjell, men merker at de gamle buksene er for små. Ei jeg kjenner er like langt for meg og har ganske stor mage og hun skulle ønske hun hadde bare litt som meg, Man ønsker vel ofte det man ikke har. Men gleder meg sånn til det syns skikkelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 18+0 og synes magen har eksplodert bare den siste uka. Er strammere og hardere + at jeg må tisse HELE tiden. På tide å ta frem mammabuksene her også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 17+3 etter mens termin :)

Her så er ikke magen særlig synlig enda, og jeg er 2gangs fødende nå og d er bare 1års tid siden forje fødsel..

Var egentlig veldig lita før jeg venten nr.1 og magen kom like sakte da :P

Me første så så ikke folk d på meg før jeg var rundt uke 26-27 faktisk :o

Og kan virke som d blir d samme nå :P

Men jeg skal ikke klage, jeg syntes d var super kjekt og være så liten og smidig gjennom hele forje svangerskap, og håper på d denna gangen oxo.

Selvom d hadde jo vært artig at folk hadde sett jeg var gravid før jeg kom så lagt ut i svangerskapet da :P hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes fortsatt ikke magen min er så stor, men i helga så en gammel nabo at jeg er gravid. hurra! Da ble jeg glad. Hehe. Gøy at det syns litt. Men gleder meg til den blir enda større. Er kanskje litt naïvt og førstegangsaktig å glede seg til, men jeg gleder meg likevel! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg og 21+0 idag og magen har kommet:) har alltid hatt flat mage men nå ser jeg gravid ut:) herlig herlig:) vi kommer til og ha så fine mager i sommer, gleder meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 17+1 (sa feil sist, litt ivrig kanskje..)

Magen begynner å bli ganske rund. Måtte gå over til mamma-busker og tights i går, for nå er det ingen ting som kan dras opp over eller ned under magen lenger.

 

Deilig å ikke bare se småtjukk ut lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Har fått vokse-stopp! Magen har vokst kjempefort de siste ukene, men nå har den stoppa opp. Det er sikkert ikke meningen at den skal bli større helt enda, men det har vært så koselig å se at babyen min vokser, men nå har det liksom stoppet opp.

 

Er 18 uker i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå 17+2 og har fått endel mage :) Får mange kommentarer (som er kjempegøy) og klarer ikke lukke de fleste av dongeribuksene lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20+6 i dag og føler magen har blitt veldig stor de siste dagene. Virker som den har eksplodert :)

Merker at jeg blir litt usikker på om jeg er flink nok til å spise riktig å sånt, men tenker at så lenge jeg jobber som lærer og går hele dagen på jobb, så kan jeg strekke meg på sofaen når jeg kommer hjem.

Er i utgangspunktet ikke av de tykkeste så absolutt alle kan se den den voksende magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 18+2 og magen har blitt svær til å være så tidlig.Men så er det 3.mann som er i anmarsj også, så da viser det vel tidligere. Kjenner det strekker i huden på magen. Lenge siden jeg pakka vekk vanlige bukser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat 19 uker på vei i dag, og magen begynte å komme for ca. 2 uker siden. Jeg går også i endel mammabukser, men mest fordi de er så behagelige å ha på! Noen har begynt å kommentere at magen min vokser, men kun de som vet at jeg er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei;)

Er 21 + 4, og har lagt merke til at magen har gjort et kjempe hopp den siste uken. Stor forskjell å¨målinger gjort av magen denne uka og forrige uke. Lurer på om jordmor og lege måler forskjellig. Men likevel har magen vokst kraftig den siste uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...