Gå til innhold

Sykeste eg har hørt:)

Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tanten til ei venninne av meg var på jobb for noen dager siden å fikk voldsomt vondt i magen, så blei hu kjørt til legevakten å då sko hu føde. hu viste ikke at hu var gravid elle noe, å venninnen min hadde nett fått en sønn 1 uke før:) heilt sykt. fikk høre de i dag. så de e vist mulig ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hører nok til sjeldenhetene, men det er mulig ja. Samme skjedde med en kollega av mamma. Hun ringte jobben om morgenen fordi hun hadde så magesmerter at hun måtte bli hjemme den dagen, det ble så ille utover dagen at de dro på legevakta og da fikk de sjokket. Hun fødte en sønn samme dagen og ringte jobben og fortalte det om ettermiddagen, var noen som fikk sjokk da ja!

Skrevet

De e heilt sykt ka så går an. eg hadde fått panikk trur eg.

Skrevet

Leste en artikkel om det for lenge siden og da hadde en leve ved en fødeavd sagt at det skjer 1-2 ganger hvert år i Norge. Utrolige greier. De må jo være veldig flinke til å lyve til seg selv...

Skrevet

Helt ærlig: Har vanskelig for å tro på at de som opplever dette ikke har opplevd NOEN symptomer. Tror de har fornektet det, kommet inn i en tilstand som gjør at de ikke forholder seg til de tegnene graviditeten gir. Mange grunner til at det kan skje, og tror ikke de lurer seg selv med vilje. For noen kan graviditeten bli for vanskelig å forholde seg til. Kanskje blir man redd av ulike grunner, og hjernen "skrur av" all logikk som har med dette å gjøre. Finnes masse å lese innen psykologien om sånt. Og de det skjer med er ofte genuint overraskede da babyen kommer! Omtrent som noen kan fortrenge f.eks. vonde vanskelige ting i oppvekst, kan andre fortrenge en graviditet. Men kroppen forandrer seg. Det er spark og bevegelser inni magen. Det er nesten umulig å ikke oppdage selv hvis det ikke ligger noe bakom.

Skrevet

eg kan ikke fårestille meg de eg heller men de e jo en mulighet da. de er jo folk som føder på do å greier og. vett ikke om eg tør å gå på do i slutten av mine svangerskap eg:)

Skrevet

Ja det er mulig, min stemor var seks mnd på vei når hun ved en en tilfelldighet fant ut at hun var gravid. Hun hadde blødninger til vanlig tid igjenom svangerskapet og fantes ikke kvalm eller uggen på noen annen måte. Hadde et utrolig lett svangerskap da. Hun var også litt overvektig så man kunne ikke se på hun at hun var gravid heller.

Skrevet

det er vist mulig ,ei her jeg bor og som fødte for ikke så lenge siden..hu hadde ikke peiling..helt merkelig....

men hun hadde to barn fra før av og viste veldig godt hvordan det var å gå gravid...så ikke vet jeg....

det jeg ikke skjønner er hvorfor de ikke får mage???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...