Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 hvordan fjerner jeg det? nå napper jeg hver morgen, men begynner å bli temmelig lei av det, har hatt det i noen år nå. har tenkt på laseroperasjon, men det koster jo litt, og jeg vil ikke innrømme dette for samboeren min. Voksing funker dårlig.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Gå til en proff hudpleier og spør der. Voksing eller laser funker nok om proffe gjør det. Jeg vokser barten hver tredje uke. Men, det blir ikke bra om jeg gjør det selv. Må gå til hudpleier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå