Gå til innhold

Hvordan syntes dere sexen er??


vvv85

Anbefalte innlegg

Jeg selv syntes den er helt grei nå..men jeg får jo så dårlig sammvittighet over den lille jenta i magen..må jo riste noe innmari..hehe!!

Var sånn med den første også men da fikk jeg ikke lov å ha sex på 6 mnd...

Syntes dere sexen er helt som før eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler også at det er bedre;) men må

være litt mere kreative nå som magen begynner å komme litt i veien. Kjæresten min tenker mer sånn som deg, at det skal være

farlig eller noe for lillejenta.. Litt frustrerende av og til men;) he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synest fåreløbig den er det samme som før, men nå begynner magen å bli litt i veien, så da må vi tenke nytt ;P

 

sist gang jeg var gravid var det magiskt i nesten 9 mnd.... (savner det hehe))

 

men føler meg heldig siden ingen av oss har mista lysten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del syns at bare tanken på sex er frastøtende for tiden, har overhodet ikke lyst... Noe som er veldig ulikt meg!

Syns det er ekkelt å ha sex med en liten baby som jeg kjenner sparke mens vi holder på, så her er det full stopp!

Første gangen var jeg alene, så har ikke noe å sammenligne med egentlig. Men det er jo veldig fint at dere ikke har det slik, jeg skulle ønske jeg kunne føle som dere.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på MISSGS kommentar her, jeg trives heller ikke så godt med seksuell aktivitet for tida. Før jeg ble gravid hadde vi en periode på to mnd der vi hadde sex hver dag, og så fant jeg ut at jeg var gravid, og da ble det full stopp. Var ikke slik i forrige svangerskap, men denne ganger er det annerledes. Greier bare ikke å slappe av og nyte det, jeg ligger og spenner meg og venter på at det skal bli ferdig...:) Litt frustrerende for kjæresten min, men han er heldigvis forståelsesfull, og vet at det sikkert går over denne gangen også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

den har vært upåklagelig hittil;)blir vel litt verre jo større man blir, får finne ut noen kreative posisjoner;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ikke mye å skryte av - og det er vel for det meste min feil..

Til å begynne med i svangerskapet hadde jeg null lyst. Nå har det tatt seg opp litt, men nå har mannen min vent seg til at jeg ikke vil - så det er litt labert for tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten vil dessverre ikke, han tenker bare på barnet, så da kan jeg ha aldri så (kjempe)lyst. Hjelpe seg selv den som kan (og har fantasi).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der hørtes faktisk veldig kjent ut :) Hehe, tror jeg aldri har hatt så lyst noen gang. Men det blir ingenting her i gården. Huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra her. Begge har lyst. Men det eneste som er drit nå, er at jeg får vondt i siden på magen der morkaken ligger, når jeg sitter opp på han. (Det er da jeg klarer å få orgasme). Det kjennes ut som sting-smerter. Hva tror dere det kommer av? Det er så irriterende :( Ellers er alt annet perfekt med sexlivet vårt så langt. Er 25 uker på vei, og magen er nettopp begynt å vokse, så den har ikke vært i veien frem til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexen denne gangen er så som så egentlig.. Med førstemann hadde vi oss mer enn noengang til samme natta vannet gikk, mens nå (er i uke 24) så blir det bare til en gang i uka max..Gjør rett og slett vondt! Gutten i magen ligger med hodet helt ned i bekkenet å presser slik at jeg har forferdelig nedpress, så er "hoven" nedentil, så tror det er det som gjør at jeg er så følsom og vond der nede..

 

Den ene gangen i uka er mer for kjæresten min sin del, enn for meg for å si det sånn, hehe..

 

Flere som har det sånn? at det rett og slett gjør vondt nedentil å ha sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjempe lyst. Men når vi begynner, så liker jeg det ikke like godt. Blir ikke våt og vi har uansett gått inn i en rutine sex, men EN eneste posisjon. Mannen min stakars vil ikke og tørr ikke å prøve ut noe nytt. Han tenker mye på babyen. Og det distraherer ham veldig. Veldig frustrerende situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...